You are viewing a single comment's thread from:

RE: Başlıksız

in #tr6 years ago

Söyleyecek çok şey var aslında. Yazdım yazdım sildim çünkü cehalet ve paranın birleştiği ilişkiler ve karakterlerden bıktım artık. Burada anonim olma sebebim de buydu çünkü sokakta hemen her gün bu insanlarla uğraşmak zorunda kalıyordum zaten yeterince, burada uzak durmak istedim en azından. Olmadı bir şekilde bana bile bulaştı ki senin gibi aktif olarak herhangi bir şey yapmışlığım da yok. Kendinden olmayan ama topluluk içerisinde etkin olmaya başlayan her hesabın önünü kesmek gibi bir dertleri var. Neden var anlamak mümkün değil, çünkü aynı şekilde düşünemiyoruz ama bu olayların hepimiz için bir ders olduğunu düşünüyorum. Kimin ne olduğunu, nasıl olduğunu anlamak için turnusol kağıdı görevi görüyor. İyiyi kötüden ayırt edebilmek önemli malum. Kadın mıymışsın erkek mi, tek hesabın mı varmış çok mu, öyle miymiş böyle mi gibi saçmalıklar hiç umurumda değil çünkü ben senin yazılarına ve profiline baktığımda yalakalıktan, para kazanma derdinden uzak, birileri için faydalı, proje peşinden koşturmayan, dilbilgisi anlatımı düzgün özgün içerikler görüyorum. Bu adından sanından öte nasıl biri olduğuna dair çok net bir bilgi veriyor bana. Kimseye bir şey ispatlamak zorunda değilsin, bilen bilir, inanmak istemeyen de sen ne yaparsan yap inanmaz zaten. Ve bence şu an farkında değiller ama insanlara sadece "oy" ve "para" gözüyle bakanların hakim olduğu bir ortamda eksikliğin çok hissedilecek. Anlayana tabii. Boş ver bu insanların hepsi gelir geçer, geçtiğinde belki yeniden yazma heyecanı gelir içimize düşer.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58000.61
ETH 3105.20
USDT 1.00
SBD 2.42