M. Serdar Kuzuloğlu İle Kafa Açma

in #tr6 years ago

Kendisini ne kadar tanırsınız bilmem ama Serdar Kuzuloğlu yıllardır elimden geldiğince takip ettiğim, pek çok şey öğrendiğim, aklı kafası çalışan güzel insanlardan biridir benim için. Zeka ve algı seviyesinin bu kadar düştüğü günümüzde arkadaşlarımla görüşmektense katıldığı bir programı açıp, onu dinlemeyi tercih ediyorum çoğu zaman. İnsan beyninin bir yerlerden beslenmesi gerek ve bu adam benim için onlardan biri. Yazık ki yazarı olmama rağmen geçen gün katıldığı ekşisözlük'teki buyrun benim soru cevap söyleşisini kaçırdım. Ne sormuşlar, ne cevaplamış diye bakarken bugün, bazı cevaplarını buradaki pek çok yazıda da kesiştiğini gördüğüm için sizlerle de paylaşmak istedim. Bu linkten ulaşabileceğiniz soru cevaplar umarım hem kendisini tanımanıza, hem de biraz akıl açılmasına yardımcı olur. 

Soru cevap yerine video izlemeyi tercih edenler varsa aşağıdaki videolardan ilkinde kendisi ve hayatla ilgili, ikinci videoda ise girişimcilikle ilgili çok şey öğrenebilirsiniz. İyi seyirler :) 



Sort:  

7:00 ve 7:26 arası daha güzel bir şekilde anlatılamazdı. Paylaşım çok harikulade tabikide serdar beyde öyle teşekkürler paylaşımınız için.

Tahmin ediyordum ama verdiğin süre nereye denk geliyor diye tekrar bir baktım :) Gerçekten de öyle. Toplumdaki hemen herkes fırsatını bulsa üzerine atlayacağı şeyler için başkalarını baskılamaya çalışıyor. Garip bir psikoloji işte :)

Baskıladıkları şeyleri yapamadıkları ve yapamayacakları için böyle bir dogma içerisindeler ne yazık ki . ne diyelim umarım bir gün herkes ferrariye binerde hiç kimse binen kişiye sövmez :)

ne kadar haklı bir bardak suya katık konuşabileceğin bir insandır..

Güzel insan gerçekten. Keşke daha fazla olsa onlardan. Ülke çok başka bir yerde olurdu.

tebrikler türkiye coin gelişim bloğu tarafından seçildiniz sayfamızı @hakansorucu takip ederek vote şansınızı arttırabilirsiniz follow @hakansorucu

Vay be ne büyük başarı benim için, büyük gurur duydum!
Yalnız ufak bir sorun var robotik hareketler ve kötü içeriklerle uğraşacağıma gerçek botlarla muhatap olup, salak yerine konmadan upvote'umu alırım.

O yüzden tebrikler sen de benim Steemit Kara Listeme seçilen ilk hesap oldun! ;)

kardeşşim burda yararlı bişey yapmaya çalışıyoruzsen gelmıs köstek oluyosun

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 65647.77
ETH 3166.18
USDT 1.00
SBD 2.60