Borçtan kurtulmanın dayanılmaz keyfi

in #tr6 years ago (edited)

Hesabın wallet kısmıyla bir süredir ilgilenmiyordum. Görünce sinirimi bozuyordu çünkü. Tam SP kazanıyorum oh ne güzel ufak ufak da olsa oy değerim artacak diye heyecanlanıyorum, hop bildirim geliyor "steem undelegated to punky". Hesabı açarken verdikleri 14,500 SP'yi biz ekledikçe üzerine kademe kademe çektiler. Bildiğimiz anlamda borç işte. Neyse ki bugün farkettiğim üzere borcum bitmiş, artık düze çıkmışım. Bugün bir 15 SP borç ödemek size küçük geliyor olabilir ama benim gibi bir minnow için oldukça önemli. Heyecanımı ve mutluluğumu anlayacağınızı umuyorum. Bundan sonra bir anda büyüme söz konusu olmasa da ufak ufak SP toparlama ve oy değerini yükseltme şansım olacak. Şansı bile güzel 😅 


Hesaptaki bu gelişmeyi görünce paylaşmak istedim ama "Steemit ile ciddileşmek" serisine yarın kaldığım yerden devam edeceğim. Bugün müsadenizle vücudumdaki grip virüslerinin coşmasıyla uğraşmak durumundayım. 


Görüşmek üzere. 


graphic source

Sort:  

Küçük mü? Bana hayal gibi geliyor onu ödemek:) virüslere selam

Ben de öyle düşünüyordum ama bir ay kadar düzgün ilgilenince toparladı, gitti :)
Virüslerin de sana selamı varmış.

Süreç içerisinde silindiğini bilmiyordum. Sizin adınıza sevindim. Benim daha çok yolum var gibi gözüküyor. 🙄

Gayet iyi gidiyorsun sen de merak etme, yakında bitecek seninki de kurtulacaksın :)

This post has received a 0.12 % upvote from @drotto thanks to: @punky.

Ben daha ödemeye başlamadım bile şafak saya saya biter borç ödeye odeye 😂

Borç yiğidin kamçısıdır diye boşa dememişler :D

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56796.26
ETH 2497.29
USDT 1.00
SBD 2.23