You are viewing a single comment's thread from:

RE: Engellerle Mücadele Etmek...

in #tr6 years ago

Zorluklar büyümemiz için bir fırsattır. Hayatında hiç acı çekmemiş, hiç ağlamamış, duygularına yenik düşmemiş birinin eşyadan farkı yoktur. Eşyalar bile ait oldukları kişinin duygularını yansıtır. Hiç bir şey boşuna gelmemiş bu dünyaya gerçekten, yoldaki taşlar da öyle.

Sort:  

Özenle hazırladığınız katkınız için teşekkür ederim...

Cevap yazmanız büyük incelik, henüz yeni başladım yazılar yazıp paylaşım yapmaya. Steemite alışmaya çalışıyorum açıkçası. Plan yapmaktan çok gerçekten canım istediğinde bir yorum yazmayı, ya da şunun gibi paylaşımlar yapmayı seviyorum. Hayata dair paylaşımlar dikkatimi çekiyor.

Rica ederim her takipçimin yorumuna ve özellikle güzel olanlara elimden geldiğince dönmeye çalışıyorum :]

Paylaşılacak daha önemli bir konu olduğunda, bana cevap yazmak yerine onu paylaşmanız emin olun daha iyi benim için. Herkesin günlük telaşının içinde bu ek bir uğraş belki. Karşılıklı anlayış, platformu daha kaliteli bir yer haline getirdiği gibi, gereksiz kırgınlıkların da önüne geçer. İyi çalışmalar dilerim.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66670.04
ETH 3497.56
USDT 1.00
SBD 2.71