You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hangi botları kullanıyorum, seçimimi nasıl yapıyorum?

in #tr6 years ago

İki kere hızlıca okudum, tekrar okuyup not alacağım. Ne kadar teşekkür etsem azdır. Böyle kıymetli bir içerik herkesin işine yarayacak biliyorum. Ben tekrar okuyup notlarımı almaya koyulayım.

Sort:  

Umarım işine yarar, bol bol kazanç olarak döner :)

Kesinlikle çok işime yaradı bile :) Elleriniz dert görmesin.

Tekrar merhaba :) botların bir çoğunu denedim sadece @smartmarket geri dönüş yaptı mı yapmadı mı bilemiyorum. Bir hata da yapmış olabilirim

buradaki bölümleri doldurdum onayladım ama maalesef geri dönüş olup olmadığını anlayamadım. Bir alt limit var mı acaba bu botu kullanırken. Çünkü ben denemek için 0.1 SBD gönderdim. Bu paylaşımınız çok işime yaradı gerçekten, muhtemelen bunda bir hata yaptım ama çözemedim.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56556.00
ETH 2492.21
USDT 1.00
SBD 2.22