Sort:  

hahahaha çok teşekkür ederim açıkçası ilgileniyor oluşunuz beni şevklendiriyor ve gururlandırıyor. Her zaman sorabilirsiniz tabi. Kendimi her ne kadar o denli yetkili görmesem de elimden geldiği kadar cevaplamaya çalışırım. Hatta araştırır öğrenirim. Hem benim açımdan da kendimi geliştirmek adına fayda sağlamış olur :))

Bence doktorum köşesi gibi olur herkes de sorar ne güzel. :) İlerde çok değerlenecek biliyorum, başka yok gördüğüm kadarıyla böyle hesap.

Benim de dikkatimi çekmedi o tarz bir hesap. Keşke yeteri kadar dilim olsa.. Senin gibi iki dil kullanırdım daha global bir blog ortaya çıkardı :/

Çok zor değil, google translate kullanıp benim gibi yeni öğrendiğini ve gramer hatalarının düzeltilmesine açık olduğuna dair bir metinle paylaşabilirsin. Bence yazdıklarım doğru olmuyor çoğu zaman, yani İngilizlerin benim gibi ifade ettiğini hiç sanmıyorum, bence elinden geleni yapman çok değerli, zamanla gelişmesi için insanın hatalar yapması gerekiyor. Mükemmel İngilizce bilenler, eleştirmek yerine düzeltme yorumu yazabilirler ve böylece öğrene öğrene devam etmiş oluruz. Yeterli olması değil, başlamak, vazgeçmemek, olumsuz yaklaşanlara kulak asmamak ve yeterli hale gelmek lazım. Ben sizin yapabileceğinize inanıyorum. Bu arada hiç bilmediğim Korece hakkında dün bir yazı yazdım ve galiba küçük küçük ona da el atacağım. Dünya bizim kendimize güven duymayarak geri çekilmemiz için çok hızlı dönüyor. Bir yerinden yakalamamız lazım. Yapabilirsiniz. :)

Gerçekten çok pozitif ve çok mantıklı düşünen bir insansınız. İşlerinizi çok güzel buluyorum. Bu konuda gerçekten yüreklendim vakit bulduğum an deneyeceğim bu dediğinizi :)) Çok teşekkür ederim ya :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65858.36
ETH 3493.88
USDT 1.00
SBD 2.53