You are viewing a single comment's thread from:

RE: Temel Düğümler ve Kullanım Yerleri [Mağaracılık #3]

in #tr6 years ago

İpin bir ucunu dışarıdaki güvendiğiniz bir yere bağlayın da gerisini nasıl yaparsanız yapın :) Çok korkarım biri mağarada kaybolacak diye, Allah muhafaza :) @trliste için tebrikler

Sort:  

Teşekkürler @pinarhanpolat :) Mağara kazaları hakkında da bir yazı yazmayı düşünüyorum

Ben de merakla bekliyorum ama nasıl kurtardığınızı da yazın. Yoksa uyuyamıyorum sanki hep biri öyle bir kaza geçirmiş de orada can çekişiyor gibi hissediyorum. Çok duygusalım işte, kurtarılışını da yazarsanız aklımda onu da canlandırıp huzurla uyuyabilirim.

Bu konuda gene de içiniz acıyabilir. Çünkü şahsen mağaraya birlikte girdiğim bir arkadaşım kaza geçirmişti. Hatta aynı anda iki kişi. Bunu da en müsait olduğum an yayınlayacağım

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64155.87
ETH 3422.91
USDT 1.00
SBD 2.59