You are viewing a single comment's thread from:

RE: EOZ - Yapay Zeka Destekli Borç Verme Platformu

in #tr6 years ago

Borç denince insan korkuyor 😇 ama blok zinciri teknolojisinin bu işe de el atmaması olamazdı zaten. Bence bir gün insanlar birbirlerine yardım etmeden hayatta kalamayacaklarını anlayacaklar. Borç değil, direk ellerindeki her şeyi vermek isteyecekler.
Ben de kendi resimlerimi paylaşıyorum bu arada:
YAZI
KelebekliDalileDogayaDogruYaklasim.jpg

Sort:  

bu borç verme yani lending olayı biraz farklı blok zinciri kullanıldığında. Borç isteyen kişi bir colateral yani bir takım para edecek mal varlığını ipotek etmesi gerekiyor. Yani korkacak pek bir şey yok aslında. Blogunuzu takip ettim, güzel şeyler paylaşıyorsunuz.

takip etmenize çok sevindim 😊 ben de niye korkuyorsam sanki 😄 mal varlığımız da yok ama.
Teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66195.81
ETH 3505.33
USDT 1.00
SBD 3.18