You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pamuk Tarlası

in #tr6 years ago (edited)

@baycan 🤗 ancak cevap yazabildim, iki gün önce taşındım ama internetim yeni açıldı. Açar açmaz @junostar ve senin yorumlarını okudum, çok mutlu oldum. Tüm yorgunluğumu aldınız ♥ Çok şükür işlerimin büyük kısmı halloldu, "kesin @baycan ın iyi dilekleri tuttu, duaları kabul oldu" dedim işler yoluna girdikçe. Steemitte bir şey paylaşamamak öyle zor geldi ki, ciddi ciddi alışmışım sizlere çok. 😍

Sort:  

Ben de çok alıştım sizlere. Yazılarınıza yorumlarınıza, sanki hep tanıyormuşum gibi çoğunuzu, nasıl da işlemiş içimize...😃
Taşınma işlerimin bittiğine çok sevindim, başlanmış iş bitmiş iştir. Artık güzel yazılarını bekliyoruz sevenlerin olarak. Yokluğun baya farkedildi güzelliğim.😍

İyi ki varsınız @baycan, bu 4 günde hep aklımdaydınız 😍

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57972.96
ETH 2357.13
USDT 1.00
SBD 2.36