Kralın Sarayındaki Kibar Laleler

in #tr7 years ago

“Bu iş sana göre değil!” der içindeki ses.

Bunun çözümü yalnızca üst sistemden gelir.
Sadece onun yardımı, kişiyi içinde bulunduğu bıkkınlık durumundan çıkarabilir.

Şunu anlamalıyız; tüm bu hisler, kişinin içinden geçmesi gereken koşullardır.
Burada korkmamalıyız!

Tüm olanlar bize içinden geçemeyeceğimiz durumlar şeklinde görünür.
Burada dikkat etmeliyiz.
Bir hayvan gibi acıdan kaçacak mıyız?

Öyle ki üst sistem yardım eder ve insana ne yapması gerektiğini gösterir.

Kişinin yapması gereken şunlardır:
• Dahil olduğu bir çevresi olacak.
• Bu çevrenin içinde dahil olduğu küçük bir grup olacak.
• Bu gruptan devam edebileceği gücü talep edecek.
• Kişi tüm zorluklarına rağmen bu grup içinde sorumluluk alacak.
• Bu sorumluluklar onu, amacına ulaşmak için çalışmaya devam etmeye mecbur edecek.

Bu bahsettiğimiz koşulları atlayıp, nasıl olsa burada güzel vakit geçiriyorum, zor koşullardan da kaçarım, bu saatte mutluyum, bunu ne kadar uzatabilirsem o kadar iyi olur diye de düşünebiliriz, ancak bu bizi ileriye taşımaz.

Öğrendiklerimizi aktarmanın bir yolunu araştırıyoruz.
Yer açmazsak yeni bir şey alamayız.
Hoşumuza gitmeyen koşullarla beraber ilerliyoruz.

1- Birçok engel var.
2- Kaçmadan bunların üzerine yüksel.

Sonra ilerledikçe daha büyük alma arzuları karşımıza çıkacak.
Kişi bu defa bununla mücadele etmeye başlar.
Gittikçe dağın tepesindeki kralın sarayına ulaşmak, daha dik yamaçları tırmanmayı gerektirir.
Üstelik birçok muhafızı da atlatmalıyız ya da ikna etmeliyiz.
Onların hepsi birbirinden farklı, seni iterler, aldığın yolu boşa gittiğin hissi verirler.

Peki bu yol nasıl biter?
Yalnız değilsen, daha kolay olmaz mı?
Bu yolda sadece itilişler, muhafızlar yok!
Kral seni sarayında istiyor, bu yüzden sana seninle aynı amacı taşıyan dostlar gönderir.

Kralın sarayında güzel bir bahçe ve bu bahçede kibar laleler düşündüm, çizimler şöyle oldu;

Sort:  

Dear friend, you do not appear to be following @artzone. Follow @artzone to get a valuable upvote on your quality post!

Ben @artzone u takip ediyorum.
Buraya ekran görüntüsünü de ekledim.
Teşekkür ederim.

a1.md.jpg

Resmin Kaynağı: https://steemit.com/@artzone

Ne kadar güzel, emeğinize sağlık .

Beğenmenize çok memnun oldum @mathilda
Blogunuza tekrar bakacağım bugün.
Sevgiler.

Çok güzel bir yazı olmus. Metaforlarınız gercekten hoş. Etkilendim . Teşekkür ederim yazı için

Okumuş olmanız büyük incelik, sizi takip ediyorum.

İyi akşamlar arkadaşım resimlerinizi çok beğeniyorum ama eleştiri yapmadan da kendimi alıkoyamıyorum. Eleştirim şu ki resimlerinizin çoğunda aynı tipte ve anlam veremediğim ama kötü durmayan sarmaşıkımsı çizgilerin neden orada olduklarını açıklayabilir misin. Kırıcı bir yorum değil benimkiyanlış anlaşılmak istemiyorum

Resimlerin bazıları tamamen benim hayalim.
Bazıları da ya önceden yapılmış resimlerden ya da gerçek nesnelerden bakarak çizdiğim resimler.
Mesela bu resimdeki laleleri ve sarmaşık gibi görünen kısımları,
ebru sanatıyla yapılmış bir tabloda görüp beğendim, sonra baka baka çizerken kendi abartımı da kattım.
Ama bir de şu var;
Resim yapan tarafından bir nedeni olmaksızın sadece yapmak istediği için yapılır genelde.
Kısacası canım öyle istedi.
:)
Ayrıca eleştiri serbest.

Suan bulunduğumuz ortami anlatmiş gibisin güzel bir yazi olmuş gercekten 😊 ayrica çiziminide çok beğendim ben çöp adami zor cizerim

Her kişinin başkasında olmayan mükemmel özellikleri vardır.
Bazı özellikler bizim gözümüze kötü görünür.
Can almak yaratılışında olanlar vardır hatta.
Adam iyi çevrede olursa kasap,
kötü çevrede olursa katil olur.
Sevgiler :)

Negüzel konuşuyosunuz sondaki örnek efsane 😂

Örneklere bayılırım :)


Sende bu oluşumun bir parçası olabilir, destek verebilir veya alabilirsin; discord kanalımıza bekleriz.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63313.88
ETH 2629.50
USDT 1.00
SBD 2.76