Bandwidth Bitince Nilüfer Çizdim

in #tr6 years ago (edited)

@captainsailor dedi ki:
„ Resimleri flickr’a yüklersen çok yer kaplamayıp, bandwidth daha az kullanılmış olur. “

Bir şeyin ne olduğunu tam olarak başınıza gelmeden anlamıyorsunuz.
Dün bandwidth bitti gördüm.
Bir panik bir panik.
Bu durum, ne kadar kaldığını, https://steemd.com adresinden linkin sonuna kullanıcı adımı yazarak öğrenebileceğimi harika bir yazıyla anlatan @forkonti arkadaşımızı fark etmeme neden oldu.

O saatte siteye bakınca bir de ne göreyim,
„17 saat bekle!” diyor.

Hemen Steemit Türkiye discord kanalında soru sor kısmına yazdım.

Meğerse önemli bir sorun değilmiş, bekleyince doluyormuş, şarj olur gibi, paylaşım yapma hakkında geri geliyormuş böylece.

Bandwidth sınırlandırması yaşamamak için şunları yapmak lazımmış:
1- İçerik kaliteli olmalıymış.
2- Gereksiz yorumlar yapmamak gerekiyormuş.
3- Diyelim ki gönderilerinizde kelime hataları var ya da sonradan bir şey daha eklemek istediniz, editlemek de bandwidth bitirirmiş. İyice kontrol edip, okuyup sonra paylaşmak gerekiyormuş.
4- Postları aynı saatlerde düzenli paylaşmak da daha iyiymiş. Böylece kendini daha rahat şarj ediyormuş.
Sabah uyandığımda bir baktım, %98.
Sorun kalmadı tabi, ama paniğim anlayanları güldürdü biraz.

Nilüfer resmi çizdim bu arada, aşamalarını da buraya ekledim:

Normal içerik düzenime dönüş yapıp, anlayışsız kalbime söylenenleri yazıyorum:

• Azar azar bağ kurmaya olan ihtiyacımızı artırıyoruz.
• İşte! Bizde eksik olan bu ihtiyaçtır.
• Yani aramızdaki ayrılık koşulu gittikçe yükseliyor.
• Üst sistemin düzelten etkisi bizi birbirimize bağlar.
• Bağlantısızlıktan bağlı olmaya taşır bizi.
• Sadece aramızdaki bağı düşünüyoruz.

Bu esnada bir dost grubuna ne kadar ihtiyacımız olduğunu görüyoruz.
Öğreniyoruz ki sadece geri vermek için almak denen koşulda olmalıyız.
Peki bize bunu öğretecek olan üst sistemle doğru bağda nasıl olunur ki?

Burada itildiğimizi, saygısızca davranıldığını, kıskandığımızı, tutku dolu olduğumuzu… daha nicelerini hissedeceğiz.
Bütün bu koşulların içerisinden geçeceğiz.

Kişi dostlarının arasında olup, bu hisler yoluyla kendini incelemeye başlayacak.
Kendisini üst sisteme doğru yönlendirecek.

Kişinin kendisini dost grubunun içinden başka, üst isteme dönük kalibre edebileceği tek bir yer bile yoktur.

Sadece burada vermek için alma özelliği kazanılır.

Her şey burada düzelecek.

Sort:  

fotografları özel bir nedeni, önemi yoksa flickr'a değil de file.army'ye yükleyip oradan link almak daha mantıklı bir yöntem bence. file.army sitesinde paylaşılan resimle beğenilme ve görüntülenme durumuna göre çok küçük miktarlarda da olsa bitcoin kazanılıyor. steemit'e yüklemek yerine bu yöntemi uyguluyorum. ayrı bir kumbaram oluştu bu şekilde. tabii çekmek için çooook birikmesi gerekiyor ama belli mi olur, belki bir süre sonra satoşilerin değeri çok yükselince çekim alt limiti de değişir.

Aynen öyle yapıyordum son üç içeriğe kadar, ama resimleri çok büyük şekilde veriyor, küçültmüyormuş file.army, onun yerne bandwidth bitmesin diye flicky önerildi, onda resmin olabilecek en küçük boyutlu halini alabiliyormuşuz. Ben file.army ye de yüklüyorum ayrıca, diğer sosyal medya hesaplarımda önce steemitte yayınladıklarımı bir gün sonra yayınlamaya çalışıyorum ki içeriğin orjinali steemitte kalsın. Öneri için teşekkür ederim. Bu arada herşeyi deneye deneye öğreniyorum, belki alt açıklama resimlerini file.arm den yükleyebilirim.

Artık tarafımdan ve curation trailimize dahil olanlar tarafından otomatik olarak oylanıyorsunuz. İçeriklerinizin kalitesi ve istikrarı buna değer :)

Oldukça memnunum.
Bu işin sonunda herkesin birbirine yardım ettiği,
herkesin aldıklarını yalnızca vermek için aldığı
bir örnek toplum inşa edildiğini görme idealim var.
Bu idealime bırakın oylanmayı,
yalnızca bir kişinin okumasını bilmek bile değer.
Sevgiler 😇

Şimdiye kadar gördüğüm en doğal içerikleri üreten kişisiniz, il yazınızdan itibaren okuyorum ama daha yeni yeni aktif olmaya başladım burada. Bundan sonra takipteyim sürekli.

Ben de sizi takip ediyorum.
Yine bandwidth bitmişti, sizin yorumunuzu gördüm,
tekrar şarj olana kadar beklemek zorunda kaldım.

wooo......beautiful photos,thanks for sharing.

This post has received a 0.51 % upvote from @drotto thanks to: @tolgahanuzun.

Asıl teşekkürü okuduğunuz için yapmak istiyorum.
Kısıtlı oylama, kısıtlı bandwidth olan bir ortamda
kimseye ne oylamadı ne de yorum yapmadı diye kırılamayız ki 😇
Okumanız çok güzel @tolgahanuzun

  • Feronio - 11 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Listemize @drotto bot tarafından teklif usulu oy attırmaya başlıyorum. Simdilik oranlar küçük olsada oylarınız ve desteklerinizle bu yakında artabilir. Detaylar ve sorular için @tolgahanuzun ulaşabilirsiniz.

İyi günler, gönderinizi discordda tr liste oylaması için önerdim dün, 30 üzerinden 24 aldınız galiba

Ne güzel bir haber,
discord kanallarında akan mesajları takip etmekte biraz zorlanıyorum.
Ama bu tip destekler çok iyi,
teşekkür ederim 😇

Ne kadar renkli bir post. Arkadaşlık, yardımlaşma, teknik bilgi ve sanat. Elinize sağlık.

Beğenilince yenilerini hazırlamak daha kolay oluyor tabi. Sizi takip ediyorum.

Marifet iltifata tabidir. Takipteyim ben de sizi.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88