Balıklar Ne Yaptığımızı Görüyor

in #tr6 years ago (edited)

Bu posttan önceki yazımda @eyupyusuf arkadaşımızın hasbelkader kelimesine dikkat çekmesiyle, steemite geldiğimden beri aklımda olan bir konuya burada değinmek istedim.

Birçok postun aceleyle, adete “kazanayım da nasıl kazanırsam kazanayım.” Diye hazırlanmış olduğunu, ama bir de emek vermek isteyip ne yazacağını bilemeyen steemit üyeleri bulunduğunu düşünüyorum.

“Ben ne yapacağımı bilmiyorum, fikir lazım.” diyenler için;

1- Astroloji burçlarla ilgili yazabilirler. Günlüğü haftalığı aylığı yıllığı hiç bitmez. Üstelik de insanlar kendileriyle ilgili burç yorumlarına da ilgi duyabilir ve bu kişiler etiketlenebilir. Bol yorumlu bir steemit sayfası olur kesin.
2- Rüya tabirleri başlatılabilir. Bir gün önceden rüyasını gönderen 2-3 kişinin rüyası seçilir hem posta onlar etiketlenir hem de böyle yorum yeteneği olanlar için yine tükenmez bir kaynak.
3- Nümeroloji- isimlerin anlamı ve kader sayılarının hesaplanması, artık tamamen yaratıcılığınıza kalmış, insanlarla hep iletişimde kalabileceğiniz her gün yeni bir ismin analizini yapabileceğiniz bir alan daha. İsmini analiz ettirmek isteyenler yorum yazarlar, ertesi günün postu bu kişinin analizi olur, bu isimdeki diğer kişilerinde dikkatini çeker.
4- Karışık konulardan hazırlanan postları içeren bir steemit hesabı yapmak için Google en çok aratılan kelimeler listesini araştırıp, bu listedekiler ile ilgili postlar hazırlamak. Bu sizi Google’da da tanınır yapar. Zamanla en çok ziyaret edilen sayfa olunabilir.

Tabii bunların hepsi bir günde zengin olmak isteyenler için değil.
Ya da kitap okumayıp, nasıl cümle kuracağını bilmeyenler için de değil.

Bu tip alanlara ilgi duymayanlar, zaten fotoğraf çekiyor, günlük yazıyor ya da bir anısını paylaşıyor.

Onlar da lazım.
Ama gördüğüm kadarıyla henüz bu yukarıdaki işler açıkta bekliyor.
Aklıma daha neler neler geliyor konu olarak.
Emek vermek gerek.

Tatmininiz sadece paradansa, steemit doğru bir platform değil sanki.
İnsanlarla iletişim halinde olmak, onlarla beraber aynı yerde olmanın verdiği bir huzur var.
Onu yakalamak gerek.
Yoksa yeni başlayanlar için zaten çok para kazanmak söz konusu değil.

Bu post gönlümün değil, aklımın söylediklerinden oluştu.
Bu, yapmak istediğim şey değil.

Resim olarak da geçen yılki iki çalışmamı ekledim.
Bir tanesi güneşten gelen kadın, diğeri de balıklar ne yaptığımızı görüyor resimleri.
Her iki si de kuru boya çalışması.

Bu arada resimleri nasıl ortalayacağımın bilgisi için @arafs arkadaşımıza çok teşekkür ederim.
Onun söylediği gibi yapınca güzel oldu.

Bugün bir yazı daha hazırlayabilmeyi umuyorum.
Sevgiler.

Sort:  

Dear friend, you do not appear to be following @artzone. Follow @artzone to get a valuable upvote on your quality post!

Nice painting thanks for posting @pinarhanpolat

Merhaba,

Steemit'te kazanayım da nasıl kazanırsam kazanayımcılar bolca mevcut. Haklısınız. Ancak gerçekten iyi niyetle sunduğunuzu düşündüğüm öneriler,fikirler aslında yine aynı tür paylaşımların biraz farklı türü gibi.

Üretmek gerekiyor. Google'dan hap bilgiler ile değil de kendi çabalarımızla. Okuyarak, araştırarak, ona bir yorum ve bakış açısı getirerek. İnsanlar Google'ı tabiki de kullanmalı. Ama ihtiyacı olduğu kadar :)

Üretenlere selam olsun!

Çok haklısınız, sadece öneri bunlar :)
Kendimizden katmadıkça, taklitten başka bir şey olmuyor yaptıklarımız.
Umarım herkes bir gün hayatta kalmanın yolunun
insanlar arasında yardımlaşmak,
bağ kurmak ve diğeri için faydalı olmak olduğunu anlarlar.
Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki,
kimseyle muhatap olmayayım,
param olsun,
hava sıcaklığı da tam istediğim gibi olsun,
kimse beni rahatsız etmesin,
en kolay parayı da ben kazanayım,
insanlar hayatımda ben isteyince olsun, istemeyince ölsünler... gibi bir bencillik aşamasındayız.
Neyse ki bunlar güneş doğmadan önceki son karanlıklar.
Okuduğunuz için minnettarım.

Öneriler bircok kişiye yardımcı olucak gibi 😊

Umarım ne yazacağını bilemeyen birileri görür.

Rica ederim, siz böyle içerik üretmeye devam edin, biz de birbirimizi geliştirmek için elimizden geleni yapalım.

İlk 3 madde senin ilgi alanların gibi görünüyor, neredeyse ortak bir paydada toplanıyor çünkü :) O yüzden bu içeriklerine ek o konularda da içerik üretmeyi düşünmez misin? Bence güzel olur, hem günde 1 güzel içerik daha okuyabiliriz.

Bu hesap özel olsun istiyorum, elimde bir hesap daha var.
ama benim ilgi alanlarım;
kişisel gelişim, kutsal metinler, içsel deneyimler olarak şekilleniyor.
Bir de tek hesaptan sürekli post paylaşıp takipçileri sıkmak istemiyorum.
Tabi en önemlisi de resimleri çizmek,
bu resimleri çizerken düşünmek,
bu düşünceleri not almak
daha sonra yazıya döküp,
dil bilgisi kontrolü yapmak zaman alıyor.
Yani 1 içerik az, 2 içerik güzel, 3 içerik olabilir, ama 4. sü sıkar gibi geliyor.
En iyisi farklı bir formatta başka bir hesaptan da 2-3 içerik paylaşmak.
Ne yapacağıma karar vermedim henüz
ama o kadar çok yazacak çizecek materyal var ki.
Çok yoğun hissediyorum.
Bu söylediklerimi gerçekten ne yapacaklarını bilemeyenler için yazdım.
Benim elimde çok fazla içeriğe dönüştürülebilecek malzeme var.
Diğer hesabı da karakalem çalışmaları eşliğinde yapabilirim belki,
Renkli resimlerden sıkılanlar oraya bakar kim bilir :)

Fazla hesaplar pek hoş karşılanmıyor, pek fazla dillendirmemeni tavsiye ederim. Bence olması daha mantıklı çünkü dediğin gibi çok fazla materyal var ve çok farklı kategoriler. Hepsini aynı hesapta paylaşmak bizi takip eden kullanıcıları sıkacaktır. Ama burası Facebook gibi bir sosyal medya olduğunu düşünürsek bir adet hesabımız olması gerektiği düşünülüyor.

Facebook'da çok farklı kategorilerde onlarca sayfa açabilirken burada açamıyorsun, kimse bunları dikkate almıyor nedense. Sen güzel içerikler üretmeye devam et, biz takip edelim sıkıntı yok.

Bu arada birden fazla hesabı kontrol etmek kolay değil. Daha bir tanesini zor takip ediyoruz :)

Tam da bunu merak ediyordum , diğer hesaptan kastım bana ait değil, zaten çok zor olur.
Bir başkasının telefon numarası, bir başkasının mail adresi üzerinden alınmış, ancak kendisinin vakti olmadığı için ilgilenemeyecek eşimin hesabından bahsediyorum. Aramızda ayrı gayrı yok :)
Zaten vakit ayırabileceğimi hiç sanmıyorum.
Ama yinede steemitte zamanı geldiğinde bir şeyler yapmak isterse diye ona da açtık bir hesap.
Kandırmaca ya da gözü doymazlık değil sizin anlayacağınız :)
Ha benim hesabım ha onun hesabı ne farkeder ki?
Yine de teşekkür ederim, dikkatli olmak lazım tabi.

Takipteyiz :)

@mathilda seni tekrar görmek ne güzel, pozitif enerjinle geliyorsun hep :)

Sonuna kadar hakediyosun çünkü :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67640.82
ETH 3784.93
USDT 1.00
SBD 3.51