Stress zararlıdır ve önlenmelidir.{Cointurk 19 projesi.] [Picklerick09 #668]

in #tr6 years ago (edited)


Beni en çok geren ve strese sokan durumlar genelde hayatımda yaşadığım problemlerdir.Üniversite öğrencisi olduğum için özellikle sınav haftası beni çok strese sokar.Bu krizi farklı şekilde yönetmeyi seçen arkadaşlarım var.En başta sigara veya alkole yönelmek.Ben sigara veya alkolün birşey stresi azalttığına pek inanmıyorum.Sonuçta bir problemin var ve o problemi çözene kadar stresin sürekli baş gösterecek.Onun yerine adam akıllı oturup çözüm yolları aranmalıdır.Eğer problem çok büyükse,ben genelde odama çekilir ve kendimi müziğe veya sevdiğim şeylere veririm.Film izlerim dizi izlerim ve kendimi rahatlatmaya uğraşırım.Kafam rahatlarsa sorunlarımı çözmek için daha motive olmuş olurum.Size de tavsiyem eğer ev de sizi darlıyorsa dışarıya yürüyüşe çıkın.Temiz hava alın ki beyniniz sağlıklı kararlar üretsin.Gerekirse koşun,spor yapın.Seçenekleriniz sınırsız.

Çağımızın en büyük sorunu olarak görüyorum stresi.İnsanı hasta bile eder,mutsuz eder.Özellikle sürekli insanlarla uğraşmak zorunda kalan memurlar çok stres yaşıyor.Size tavsiye edebileceğim bir diğer yöntem meditasyon.Gerçekten faydalı olduğunu düşünüyorum.Kafanızı boşaltıp nefes egzersizi yapıyorsunuz.Gerçekten etkili bir yöntem bana göre.
Not:Sıradaki konu bence ''Türkiye'deki çocuk işçiler veya çocuk gelinler olmalı''

Sort:  

Proje yazınızın upvote alabilmesi için lütfen proje başlığınıza discord idnizi ekleyiniz.Düzenledikten sonra discorddan dönüş yapabilirsiniz.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Picklerick09 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56924.47
ETH 3086.51
USDT 1.00
SBD 2.41