Steemit hayatımı ne yönde değiştirdi. [Cointurk 16 projesi.]

in #tr7 years ago (edited)


Steemit'i tanımadan önce kripto para konusunda bildiğim tek şey sanırım Bitcoin'di.Sürekli haberlerde veya sosyal medyada dolanan haberlere denk gelirdim.Ama sadece bitcoini bilirdim o da pek değersiz olan sanal bir paraydı bu yüzden çok dikkat çekmiyordu.Arkadaşım sayesinde steemit ile tanıştım ve bu tanışma ile beraber aslında ne kadar çok kriptopara çeşidinin var olduğunu görünce çok şaşırdım.Piyasada artık bu paraların baskın bir otoritesi var.Bazı ülkelerde bitcoin ile alışveriş veya bitcoin bozdurma bile var.Steemit'i diğerlerinden ayıran tarafı muhtemelen facebook'a benzemesi ama en iyi tarafı aldığınız beğenilerin size nakit para kazandırması.Bu devrim niteliğinde bir şey.Bunu duyunca kulağıma inanamadım desem abartmış olmam gerçekten.Ben bir ekonomist veya analizist değilim ama gözlemlediğim veya bir kaç ekonomist tarafından dinlediğim verilere göre bu kripto para veya paracıklara pek güven olmuyor malesef.En son rekoru 19-20 bin doları bulan Bitcoin bile 6 bin dolar gibi düşüşe geçerek yatırımcıları epey şaşırttı ve üzdü.Steemit ve diğer kripto paralar da ister istemez bundan nasiplenip kıymetleri aynı oranda düşüyor.Bu dalgalanma daha ne kadar sürer bilmiyorum ama steemit'e güvenim tam.Bence gelecek vaad eden bir kripto para.

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Picklerick09 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58140.33
ETH 2348.86
USDT 1.00
SBD 2.44