Keşke... [Cointurk 26. Projesi] pervert#3135

in #tr6 years ago

Bir kaç gündür tr etiketinde sürekli 23 Nisan yazıları paylaşılmasını
önce garipsememiştim, ne de olsa Yüce Ata'mızın bizlere hediyesi
olan Bayramla ilgili fikirlerin yazılmasından daha doğal birşey olamazdı.
Yazıları incelediğimde ise bir proje ürünü olduklarını gördüm ve böyle
anlamlı bir proje hazırlanması çok hoşuma gitti., bu vesileyle projenin
hazırlanmasında emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.
Yazıları okuduğumda ne yalan söyleyeyim içim burkuldu, çünkü benim
23 Nisan'la ilgili acı veya tatlı hiç anım olmamıştı. Sebebine gelirsem
Atatürk'çü bir ailenin dersleri iyi, sosyal, fakat hayatı boyunca ne şiir okuma,
ne törende görev alma , hiçbir faaliyette görev almamış oğluydum.
Okuldaki törenlere izleyici olarak katılır, Atatürk'e sevgimi ve minnetimi
göstermeye çalışır fakat bu tarz etkinliklerde görev almanın angarya
olduğunu düşünürdüm. Yazılarınızı okuduktan sonra ne kadar büyük bir hata
yaptığımı anladım. Keşke törenlerde şiir okusaydım, keşke folklör oynasaydım,
keşke bando takımında görev alsaydım, keşke dans, jimnastik gösterilerinde
olsaydım, keşke o heyecanı ben de yaşasaydım.
Vaktiyle angarya diye düşünüp içinde olmadığım gösterilerin pişmanlığını
yaşadım.
Herşeyden ders çıkardığım için, bu fikrimi sizlerle de bu proje vesilesiyle
paylaşmak istedim.
(Bunu söylememe bile gerek yok) Çocuklarımıza Atatürk'ün ve Cumhuriyet'in
değerini her fırsatta anlatalım.
Cumhuriyetimize her zaman sahip çıkalım ve ileride benim gibi pişman
olmamaları için çocuklarımızı bu tarz gösterilerde yer almaya (zorlamadan)
teşvik edelim.

23 nisan bayrakk.png

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by pervert from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63837.42
ETH 2539.78
USDT 1.00
SBD 2.65