$10-$160 Arası Kazandıran Airdrop

in #tr6 years ago (edited)

Selam, ben @biriki3!

@peri hesabından uzun zamandır yarışma veya etkinlik düzenleyemiyoruz. Bunun en büyük nedeni oy gücümüzün yetersiz olmasıydı. Byteball ekibinin Steem kullanıcılarına özel olarak düzenlediği airdrop sayesinde @peri için bir fırsat yakalamış olduk. Böylece hem size hem de topluluğumuza kazandırabileceğiz.

QmSipbrs6EzPS2RqMV31XKDmCLKac5X6edhG9rp471XEPd.jpeg

Airdrop Size Ne Kazandıracak?

Düzenlenen bu airdrop kampanyası Steem kullanıcılarına itibar puanlarına göre byte dağıtmayı hedefliyor. İtibar puanına göre yapılacak dağıtım aşağıdaki gibi olacak:

İtibar puanıAirdrop Miktarı
30-40 arası$10
40-50 arası$20
50-60 arası$40
60-70 arası$80
70 ve üzeri$160

Airdrop @peri'ye Ne Kazandıracak?

Airdrop sayesinde kazanacağınız miktarlar için yapmanız gereken çok çok basit bazı işlemler var. Bu işlemleri yaparsanız yukarıdaki miktarın tamamını kazanırsınız ve sizin kazancınıza ek olarak size referans olan hesaba da belli bir miktar referans bonusu verilir.

Airdrop Topluluğa Ne Kazandıracak?

Bu airdrop ile kazanılan bütün bonuslar Steem'e çevrilerek @peri hesabına gönderilecek. Her zaman olduğu gibi hesapta birikenlerle etkinlikler düzenlenerek bu birikim topluluğa dağıtılacak.

Yapılması Gereken O Basit İşlemler

bu linkten Byteball cüzdanını indirin.
• Cüzdanınızı oluşturduktan sonra Al kısmındaki cüzdan adresinizi bu yazıya yorum olarak gönderin. (Size lazım olacak miktarda Byte gönderilecek tarafımdan.)
Sohbet kısmına tıklayın. Bot Store sekmesine gelip listeden "Steem Bot Attestation" kısmına girin.
• Bot sizinle konuşmaya başlayacak, direktifler verecek zaten. Ama İngiliççesi yetmeyenler ve özetseverler için anlatayım. (Aşağıda 5 adımla görsel olarak da anlatıldı.)
• Steemit linkinizi gönderin. (http://steemit.com/kullaniciadiniz)
• Yazdığınız kısmın solunda bir buton var (üç nokta) ona tıklayıp en üsttekini seçin. (Sizin buraya gönderdiğiniz cüzdan adresini bota gönderecek. Bunu manuel olarak siz de yollayabilirsiniz.)
• Bot bir mesaj gönderecek yine. Bu mesajdaki Steemconnect linki aracılığıyla giriş yapın. Giriş yapınca hesabınız tanımlanacak.
• Private mı Public mi olacağını seçin. (Ben private seçtim, public seçince devamında ne oluyor bilmiyorum. Sonradan düzeblenebilir bu.)

Görselli Mörselli Anlatım


Hesabınıza öncelikle vaadedilen miktarın tamamı yatıyor. Ancak kullanıma sadece yarısı açık. Diğer yarısı cüzdanınızda kalıyor, 1 sene sonra kullanılabilir oluyor. 1 senelik zorunlu hodl...

Cüzdanlarınızın şifrelerini ve yedeklemelerini yapmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. 10 dolarımı aldım, borsaya çekip uygulumayı silebilirim diye düşünmeyin. 1 sene sonra kalan yarısını çekmek istediğinizde o cüzdan yedeklemesine ihtiyacınız olacak. (Zira ben uygulamayı kurcalarken uygulama çöktü ve Bytelarım yandı.)

Sort:  

CXFCH6V5S6ZZEP6AHAXGZ3LFCTGLEUCM

gönderdim :)

teşekkür :)

Kayıttan sonra itibara göre gelecek olan ödeme nasıl gerçekleşiyor. Ben yeni kayıt oldum ve herhangi bir hareketlilik yok

aşamaları takip etmeniz gerek. bot steem cüzdanıyla byteball arasındaki senkronizasyonu tamamlayınca hesabınıza bytelar yatar.

HYV7FCQFH5FR5OCK2L6DO3TWGANJES3E

gönderildi

XARBQFDPD55R7PM7G2GUNVK6RFQ2IU2J

gönderildi :)

GYSLTRUDMDTNH3E3FI5GZR7IEC4VJCVC

Congratulations @peri! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

D6TE43WYCIEDVMOMH6H6CLRBZ62OYW66

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64223.84
ETH 3158.34
USDT 1.00
SBD 4.29