10 Günlük Yorum Etkinliği (4. Gün)

in #tr6 years ago



kaynak: haberico

Kullandığınız kripto para borsası (btcturk, koineks, koinim, binance, bitrex vs) hakkında 30 kelimelik veya daha uzun bir yorum yazmanız durumunda 0.04-0.07$ arası oy verilecektir. Yaptığınız yorumu markdown ile daha güzel görünür hale getirmeniz, link, resim ve video ile süslemeniz güzel olur. Alacağınız oyun değeri bunlara göre artabilir. Katılım için üyelik şarttır. Üyeler arasında yorum yapmayan olursa ya da artan oy gücü olursa yorum yapan diğer kullanıcılara paylanabilir ;)

30 kelimelik yazıya örnek: "Sizi siz yapan yaşadığınız iyi kötü anılar. Sizi güçlü kılacak tek şey düştüğünüz yerden kalabilmek. Ayakları kesilse kollarıyla koşacak insanların öykülerine bakıp imrenmeyi bırakalım artık. Biz hatalarımızla güzeliz. Öpüldünüz." (@fotobot hesabından alıntılanmıştır.)

Şartlar

  • Bu posta upvote verin.
  • Minimum 30 kelime.
  • 0.1 SBD göndererek üye olun.

Üyelik

  • 0.1 SBD (memo: "yorum etkinliği 1" olacak) göndererek 10 günlük etkinliğe üye olursunuz.
  • 10 gün boyunca günlük olarak yapılacak her yorum etkinliğine katılabilirsiniz.
  • Postlara cevap verme süresü 48 saattir. 48 saati geçen bir posta yaptığınız yorum (gücümüz kalmadıysa) oy alamayabilir.
  • Yaptığınız yorumlar minimum 0.04 $ ile oylanarak 10 gün sonunda toplam 0.4+ $ oylanmış olur.
    1. etkinlik 29.05.18 itibariyle başlamıştır.

KOAL için emek harcayan, oylanacak postlar için öneride bulunan, post hazırlayan kişilere de bu etkinlik çerçevesinde oy verilecek.

hhKOAL Discord sunucusuna bu davet linkine (veya yandaki resme) tıklayarak katılabilirsiniz. Yarışmalar, etkinlikler, çekilişler yayınlandığında haberdar olmak için duyuru kanallarını ayarlayarak anlık bildirimler alabilir ve Diğer faydalı kanalları kullanmaya başlayabilirsiniz.
hhSon KOAL Avlamaca raporuna yandaki resme tıklayarak ulaşabilirsiniz. Avcı olmak için Discord sunucumuzdan iletişime geçiniz.
Sort:  

Kripto para borsalarından en severek kullandığım Binance
Özellikle mobil uygulaması çok başarılı. Çok rahat bir şekilde alım satım emri veriliyor ve piyasa takibi de çok rahat oluyor. Takılmalar yaşamıyorum. Ayrıca çeşitli yarışmaları ve ödülleri de bulunuyor. Kendini daima geliştiren ve piyasaya hareket kazandırmak için hamleler yapan bir borsa.

Benim kullandığım site Koinim.com. Kullandığım derken al-sat falan yapmıyorum. 5 aydır Steemit'teyim daha hiç para çekmedim. Genelde powerup, bot, üyelik ücreti veya bağışlara gitti Steem/SBD'ler. Koinim'e kayıt aşaması çok kolay, detaylı anlatılıyor zaten sitede. Sonrasında çok az menüsü olduğu için kullanımı da kolay. Akıllı telefonunuza indireceğiniz bir uygulama ile doğrulama kodu gönderiyor ve öyle giriş yapabiliyorsunuz. Başka bir siteden kazandığım BTC 'yi Koinim hesabıma aktardım, sonra LTC'ye çevirdim ve sonra Steemit'e aktardım. Aktardığım miktar çok düşük bir miktardı, amacım ileride yatırım yaparsam acemiliğimi ufak meblağlarla atmaktı. Binance'den sadece coin fiyatlarını takip ediyorum.

@@@@@@@@@@@@@@
OvO
@@@@@@@@@@@@@@

Benim her borsada kesinlikle bir hesabım olmalı. Bu yüzden var. En çok Binance ve Kucoin takip ediyorum ama yeni açılan açılacak olan merkezsiz borsaları da merakla izliyorum daha iyi olacaksa onları kullanmaya başlarım. @murattatar'ın yarışmasına katılan arkadaşlar Steem'i borsalara ekletmeyi başarırsa Türk borsalarını daha sıkı kullanacağım Steem'i de.

👔

post, discord.

Discord.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.035
BTC 66739.07
ETH 3228.97
USDT 1.00
SBD 4.23