Astral Seyahat Nedir..?

in #tr7 years ago

Genel bir tabirle astral Seyehat ruhun bedeninden ayrılıp 5. boyuta geçmeşidir. İddalara göre ruh tam uykuya dalma sırasında göbek kısmından ayrılmaya başlar bu sırada kalp atışı yükselir, ruh geride kalan bedeni görür, heycanlanır ve astral Seyahatı başlamadan bitirir. Bazı durumlarda ruhun ayrıldığı hissedilemez ve düşme yada uçma gibi hislerle uyanılır. Çoğu insanın inandığı ama bilimsel olarak kanıtlanmadığı Astral Seyahate çıktıgını anlatan bir çok kişi vardır.
1258-astral.jpg

New York da yaşayan bir genç sınavdan bir gün önce astral Seyehate çıktığını, sınav sorularının olduğu odaya girdiğini, hatta soruları söylediğini iddaa ediliyor işin garip tarafı ise söyledigi soruların sınavda çıkması, tabi bu konu hakkında kesin bir bilgi yok.
1265-astralprojection.jpg
İnternette araştırdığım kadarıyla çoğu insanın inandığı bir konu, açıkcası ben bile böyle bir şeyin olabileceğine inanıyorum, Seyehate çıkmayı deneyecekmiyim? HAYIR.
Kulağa ne kadar hoş gelsede bir o kadar tehlikeli. Bir diğer inanışa göre ruhlar alemine gidildiğini onların görülebileceği ve tehlikeli olabileceği yazıyor, açıkcası ben böyle bir şeyi deneyeceğime açarım yıldız ablamı, yaparım kahvemi ohh mis ne gerek var heyecana.

Kaynak : http://www.bilgiustam.com/astral-seyahat-nedir-nasil-yapilir-tehlikeli-midir/

Sort:  

Astral seyahat tamamiyle inançla alakalı bişey ve oldukça tehlikeli. Çünkü ruh bedenden ayrılınca çok farklı alemlere gidiyor ve orda hapsolabiliyor. Bu alemlerden biri cinler alemi! Orda sizi nelerin beklediğini bilemezsiniz; asla böyle bişeyi denemeyin! Deneyenlerin çoğunun psikolojik rahatsızlıklarına oluyor, sürekli insan dışı varlıklar tarafından

Ben denedim. Günlerce haftalarca. Sonra oldu. Bedenimden çıktım. Zihni susturmak yerine "Oha çıktım, bi dönüp bedenime bakayım" vs derken geri düştüm.
..
Aradan bi vakit geçtikten sonra, bunun pek ala uyku-uyanıklık arası bir hayal ya da rüya olabileceği, değilse bile zihnimin kendime oynadığı bir oyunu olabileceği ihtimali bende daha ağırlık basmaya başladı.
..
Bir arkadaşın arkadaşı vardı. Kesin çıkıyorum, istanbuldan ankaraya gidiyorum vb diyen birisi..
Astralde bizim eve gelip her hangi bir nesneye bakacak, sonrasında telefonla arayacaktı. Ama ne hikmetse hep işleri çıktı..

Ben astral seyahate çıksam oturur leblebi yerdim herhalde. Aklıma gidecek yer gelmiyor.
Ruhlar aleminde leblebi yemedik demeyiz :)

Congratulations @pekbiryaman! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57642.15
ETH 2578.06
USDT 1.00
SBD 2.49