Turkish Delight

in #tr7 years ago

IMG_20171219_184256-01.jpeg

Herkese iyi akşamlar :) sanırım hepimizin en sevdiği çocukluk lezzetlerindendir bisküvi arasına konan gül lokumu. Islattığımız parmaklarımızla dümdüz yaptığımız lokumlari, bisküvileri kırmadan sandviç haline getirirdik. Bu müthiş lezzetle 7 yaşındaki oğlumu da tanıştırdım ve tabi o da bayıldı. Bugünün çeşit çeşit lezzetlerinin içinde benim için hâlâ 1 numara! Afiyetle...

Sort:  

güzel paylaşım olmuş takibe aldım :)

Ben çocukluğumda hiç böyle bir şey yaptığımı hatırlamıyorum ya. :) Lokum bolca yerdim çok iyi hatırlıyorum. Bisküviyi çaya veya süte batırıp yerdim. Bunların lezzeti aklımdan çıkmaz. Bunu hatırlamadığıma göre ya benim damak zevkime uygun değildi ya da hiç denemedim. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64814.42
ETH 3450.94
USDT 1.00
SBD 2.52