You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kişisel gündemim #02 : Yıllar sonra ilk kez... CV neydi? CV emekti... Yok o filmdi.

in #tr6 years ago

Önceleri başkalarının iş yerlerinde çalıştım, sonra bir süre kendi işini yap, freelance çalış serüveninden sonra şimdiler de üniversitede 9-5 çalışıyorum. Yemin ederim artık bitmesi için gün sayıyorum. Başkasının iş yerinde çalışırken en azından eğlenebiliyorsun veya görüşürüz canım deyip istifayı basabiliyorsun veya bunun düşüncesi bile seni motive ediyor. Ama devlete bağlı çalışmak en zor dönemimdi. Sizin de başlarda zorlanacağınızı düşünüyorum doğrusu çünkü kendi işini yaptıktan sonra insana başkasının altında veya daha kötüsü direk emir altında çalışmak zor geliyor. Tabi bu normal bir kişi için daha kolay oluyor emri al ve düşünmeden en sade biçimde yerine getir ama girişimci bir kişiliğin varsa ve en azından bir süre başarıyla kendi işlerini yaptıysan bu bir eziyet veya saçmalık haline gelebiliyor insan için. Bakalım sizin için ilerisi nasıl bir süreç olacak hepimiz okuyarak göreceğiz sanırım :)

Sort:  

Devlet zaten hiç olmayacak bir şey benim için. Ne gibi zorluklar olacak bilemiyorum tabii. Çünkü burada birinin alt kademesinde çalışmakla, yurtdışında birinin alt kademesinde çalışmak da aynıdeği tahminimce. Gittiğin ülkeye, sektöre vs göre de değişiyordur. Türkiye'de öyle bir şeyi zaten düşünmem bile zaten. Yurtdışındaki ilanları takip ediyorum direkt :D

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56208.10
ETH 2476.58
USDT 1.00
SBD 2.26