You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hede.io'da Entry Nasıl Paylaşılır?

in #tr6 years ago

Hede için faydalı bir içerik olmuş. "Yeni bir başlık açmak konusunda sık yapılan hatalardan biri soru şeklinde başlık açmak. Örneğin "x" konusu hakkında başlık açacaksanız "x nedir?" diye değil direk "x" başlığı açmanız gerekir." hatasını bende yapmıştım. Sözlük mantığına baya aykırı bir işlem olmuş düşününce. Ama bu sefer steemit blog tarafında kötü gözüküyor onu nasıl yapabiliriz tam olarak bilemiyorum. Tekrar teşekkürler elinize sağlık.

Sort:  

Bunu bir örnekle açıklayayım. Diyelim ki bir başlığa entry yayınladım ya da tamamen ayrı bir başlık açtım farklı bir terim için. Yayınladıktan sonra istersem Steemit üzerinden başlığı değiştirebilirim. Hede.io'da "x" için açtığım başlığı Steemit üzerinden "x nedir?" diye değiştirmem bir sakınca teşkil etmez.

Bu şekilde Steemit üzerinden de başlıklarınız düzgün gözükür. Kendi profilimde bu tekniği sıkça kullandım, isterseniz inceleyebilirsiniz. İlerleyen güncellemelerde Steemit için başlık değiştirme özelliği Hede.io'ya eklenecek, bunu da iletmiş olayım.

Sorunuz için teşekkürler.

Teşekkürler yani entry'i hede üzerinden "bug" olarak giriyorum. Yayınladıktan sonra steemit'e girerek postun başlğını "bug nedir?" olarak düzeltiyorum anladığım kadarıyla.

Evet, Steemit üzerinden istediğiniz gibi başlığı değiştirebilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61155.34
ETH 2383.47
USDT 1.00
SBD 2.56