You are viewing a single comment's thread from:

RE: Eğitim Sistemi Zaten Kötü: O Zaman Hiç Çalışmayalım !?

in #tr6 years ago

Ülkemizde eğitim sistemi gerçekten çok kötü ama bu tembelliği değil, tam tersine daha çok çalışmayı doğurmalı. Neden derseniz örnekle açıklayayım. Örneğin İsveç'de eğitim sistemi mükemmel diyelim. İsveç'teki bir çocuk 23 yaşında mutlu ve başarılı olmak istiyorsa artı olarak birşey yapmasına gerek yok çünkü eğitim sistemi onu küçüklüğünden alıp hayallerine yeteneklerine göre mutlu alacağı yere gelip bırakıyor. Ama bizim ülkemizde öyle değil 23 yaş mümkün değilde 28 yaşında gerçekten mutlu ve başarılı olmak istiyorsan çok fazla çalışman lazım ki o eğitim sisteminin veremediklerini tamamlayabilesin.
Tek yapmak gereken bunun farkında olmak. (Kazananlar bahane arayanlar değil çözüm arayanlardır.) O yüzden bol bol çalışmaya devam.

Sort:  

Kesinlikle. Biraz farkındalık ve çalışmak...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63626.54
ETH 2727.44
USDT 1.00
SBD 2.56