You are viewing a single comment's thread from:

RE: SAMİMİYET SOFRASI [TÜM STEEMİT TR ÜYELERİ DAVETLİDİR]

in #tr6 years ago

Malesef ki artık sadece sanal ortamda gerçek anlamda rahat ve samimi olabiliyoruz neden diye sorarsak benim düşüncem gerçek hayatta hep önce karşıdan beklediğimiz o ilk samimiyet hissini önce kendimiz vermeye korktuğumuzdan, ve tabi bu korkunun da bir nedeni var o da yaşanmış olan hayal kırıklıkları ve günümüz Türkiyesinin gözle görülmeyen en büyük hastalıklarından ego ve güvensizlik ortamındaki yanlış anlaşılma korkusu ..

Sort:  

Hoş geldin hocam. Şu an bu yorum etkinliğine katılanların hepsi, sen de, bu söz ettiğin samimiyeti gerçekten yaşayan ve yaşatmak isteyenlerdir. Binlerce #tr üyesi var ve burada şu an 10 kişi ya varız ya yokuz. Diğerleri söz ettiğin korku içinde boğuluyorlar.

Hoş geldin.

eski günlerdeki gibi hissettim kendimi🙆‍♀️
@baycan ne güzeldi dimi:)

Aynen ya ne güzeldi :)

Hoşbulduk teşekkür ediyorum, böyle içerikler arttıkça zamanla insanların o korkudan kurtularak sayının artacağını ümit ediyorum . Şahsen zaman buldukça böyle sohbetlere katılmak beni çok mutlu eder , bir sonraki içerikte görüşmek üzere :)

Türkiyesinin gözle görülmeyen en büyük hastalıklarından ego ve güvensizlik ortamındaki yanlış anlaşılma korkusu

Kesinlikle doğru söylüyorsunuz.

Bu arada steemite hoşgeldiniz. Ne ikram edelim size üç beş dilim hoş sohbetimiz var. Alır mısınız ?

Çok sağolun hoşbuldum. Zaman buldukça hoş sohbetlerinize asla hayır diyemem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56905.21
ETH 2508.41
USDT 1.00
SBD 2.36