Steemit'in hayatımdaki yeri ve artıları (cointurk 16.Projesi)

in #tr6 years ago (edited)

Yeni bir @kusadasi projesinden tekrar merhabalar !
Proje konusu steemit'en sonra hayatınızda ne gibi degişikler oldu.

unnamed (1).jpg

Steemit'le bir arkadaşım sayesinde tanıştım ve iyikide tanışmışım diyerek kendisine burdan teşekür ederim @gulcinguney

Steemit'e üye olmamım tek bir amacı vardı,burda tahmin ediyorum çoğu kullanıcı gibi amaç kazanç sağlamaktı..minik kızıma baktığım için çalışmıyorum birşeyler kazanıp eşime destek olmaktı amacım.
Yaklaşık 2 aydır bu platformdayım,henüz iyi bir kazanç sağladığımı soyleyemem,ufak tefek birşeyler kazandım evet,ama tatmin edici değil.
steemit'teki seviyemin yükselmesine ve istedigim kazancı elde etmek için kendimi geliştirmeye calışıcagım ve umarım başarılı olurum.

Özellikle @kusadasi 'ın sağladığı projelerden dolayı seviyemin yükselmesinde büyük payı var burdan tüm ekibe teşekürlerimi sunarım 🙏
Bilmeyen yeni kullanıcılar için söylüyorum seviye profilde resminizin yanındaki rakamdır kazanç sağladıkça o rakamda yükselir.

Steemit'in hayatımdaki ne gibi değişiklere neden olduğuna bakıcak olursak..Daha önce instagram kullaniyordum steemit'le tanıştıktan sonra çoğu zamanımı burda geçirdiğimi fark ettim instagramı neredeyse unuttum burda geçirdigim zamandan dolayı aklıma bile gelmiyordu artık.
Daha arayıştırıcı olduğumu,yeni birşeyler arayıp üretmeye çalıştığımı,diğer kullanıcıların paylaşımlarından yeni şeyler keşfettiğimi.Bu platformda istediğimiz her şeyi paylaşabiliyoruz en sevdiğim yanlarından biride budur diyebilirim..
Aynı zamanda blog yazmayı sevdiğimi fark ettim.Yazmak hoşuma gidiyor beni rahatlatıyor bi şekil terapi gibi geliyor diyebilirim.
Daha çok amatörce tabiki,ama bu konudada kendimi geliştirmeyi umut edip iyi bir bloger olmayı hedefliyorum.

Yabancıların iyi kazanç sağladıkları dikkatimi çekiyor burda,henüz iyi kazanç sağlayan bir türke raslamadım açıkçası.Türk milleti çalışkandır lütfen bunu burdada gösterelim bizim yabancılardan eksiğimiz nedir?Bizde yapabiliriz diye düşünuyorum.Burayı gerçekten ciddiye alıp dikkat çeken içerikler üreterek kendimizi geliştirip iyi şeyler olucağına inanıyorum.
Bu platformda türk milleti olarak güclenmek adına lütfen birbirimize destek olalım,birbitimizi takibe alalım ben burda türkleri gördükçe mutlu oluyorum ve takip etmeye çalışıyorum,sizde öyle yapın arkadaşlarınıza çevrenize yakınlarınıza Steemit'en bahsedin boş zamanlarını faccebok instagram gibi sosyal medya platformlarında boşa harcamasınlar steemit onlar için daha faydalı olucağından bahsedin.Ne kadar çok türk kullanıcılar çekersek okadar çok güçleniriz burada diye düşünuyorum..

unnamed.jpg

@kusadasi 'nı takibe almalarınıda soylemeyi unutmayın onlar için faydalı olucaktır ;)
Bu tür projeler sağlayan daha çok türk ekibi görmek isterim açıkçası burada türk topluluğuna gerçekten faydalı oluyor.

Zaman ayırıp okuyan herkese teşekür ederim.
Herkese başarılar ve bol kazançlar dilerim :)

Destek olmayı unutmayalım lutfen
👇
U5drD2tAhUhhn9N6wQMYqZSFHC47pyB.gif

Sort:  

good post....
I just upvoted..
Pls follow back

tank you ! 😊

Yabancilae blog konudan harikalar cidden sacmalamadan butun cablariyla yaziyorlar 😊
Zamanla harika insanlar cikacak ins. sizi takibe aliyorm 😁

Teşekür ederim 😀
Kendimize biraz fazla güvenerek,daha açık üretken olarak başarıcağımıza inaniyorum ☺

Güzel yazı olmuş.Türk kullanıcılar arttıkça dahada güçlenerek büyüyeceğiz inş. Daha yeniyiz bu platformda ileride daha iyi seviyelere ulaşacağımıza inanıyorum.Kızınız çok tatlı bu arada söylemeden geçemeyeceğim :) Allah bağışlasın..Eşinizlede mutluluğunuz daim olsun...

Umarım dediğiniz gibi olur..Güzel dilekleriniz içinde teşekür ederim :)

Duygularını çok güzel ifade etmişsin. Harika bir paylaşım olmuş. Steemit te hepimiz kendimizi geliştirip, yeni bilgiler öğreniyoruz. Steemit paylaşmanın ve yardımlaşmanın oluştuğu güzel bir platform. Umarım Türk topluluğu olarak hep birlikte büyürüz. Hepimiz güzel yerlere geliriz. Emeğine sağlık arkadaşım 😃

çok teşekür ederim güzel düşünceleriniz için :)
türkler olarak burda birbirimizi karşıklıklı desteklersek işte biz ozaman büyürüz..başka türlü boşa zaman geçirmiş olururuz burda

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63877.55
ETH 3143.56
USDT 1.00
SBD 3.97