Hobilerim ve Cointurk 14.Projesi

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba bu yazımda @kusadasi 'nın düzenlediği cointurk 14 projesine katılarak biraz hobilerimden bahsediceğim.

Aslında bir çok hobim var diyebilirim
ilk olarak her bayanın olduğu gibi bir alışveriş tutkunuyum :)
Alışveriş yapmaya bayılırım,alışveriş sırasında herşeyi bir kenara bırakıp aynı zamanda stres atmış oluyorum.Tabi sadece ihtiyacım olanı alırım her zaman mağaza,mağaza dolaşmıyorum gereksiz yere masraf etmeye gerek yok sonuçta para kolay kazanılmıyor oyle değil mi ? :)
Sevdiğim kişilerle temiz havada dolaşmayı severim birlikte yemek yemeği kave içmeyi.

Doğayı severim yeşillikler içinde dolaşıp gezmeyi farklı yerler keşfetmeyi piknik yapmayı

işte birlikte dolaşmayı en çokta bu minnoşla seviyorum canım kızımla :)

IMG_20170923_185551_767.jpg

Ve tabiki eşimlede :)

El işleri ile uğraşmayı severim mesela kızımın 40 mevlut hatıralarını büyük bir zevkle kendim hazırladım.

Kitap okumayı severim

images.jpeg

Okumak insanın kişisel gelişimini sağlayan önemli etkenlerden biridir.
İnsanın düşünce yapısını, hayal dünyasını geliştirir, insana bilgi ve birikim kazandırır.

Herkes okuma alışkanlığı edinmeli diye düşunüyorum..

@kusadasi 'na sağladığı projelerden dolayı teşekür ederim.

Bu projeden elde ettiğim kazancımı Power up yapacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63099.80
ETH 2455.59
USDT 1.00
SBD 2.58