Keşke.steemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago (edited)

Peki ya hayatima girseydin ne olurdu düşündün mü hiç?
Düşünmedin tabiki çünkü umrunda bile değilim. Yaptıklarımdan sonra görmüyorsun bile beni. Cok canim aciyor biliyor musun veya hissediyor musun ? Banane dedigini duyar gibiyim. Keske o son yaptigimi hic bilmeseydin. Olanlari unutturabilsem keske sana ama hayat bana oyle bi imkan vermiyor.
Benim seni düşündüğüm kadar düşünüyor musun beni ? Yoksa hayatinda ufacık bir yerde bile yok muyum artik. Ölsem cenazeme gelir misin? Bu sorunun cevabi bile supheli.
Ama sende bana cok cektirdin be. Ne yalan mi ? Doldum biriktim. En kizdigim seyleri yapmaya devam ettin hep ne yapmamı bekliyordun ki. Kaçtım işte hem senden kaçtım hem sevgimden kaçtım. Olur olmadık seyler yaptim ama bunhn suclusu sadece ben miyim ?
Kendinde kucucuk bir suc görüyor musun ? Bence hayır. Cunku sen kendine gore hep en doğruları bilen oldun.
Niye sevdim ki ben seni niye niye niye ? Gözlerinde kaybolduğum için saclarini koklarken baska dunyalara gittigim için aşık mi olmus oldum. Saçma. Aşk cok sacma eger buysa.
Yıllar geçirdik seninle peki sonu boyle mi olmaliydi böyle mi final yazılacaktı. Düşmanları güldürecek miydik kendimize? Kendimden sakındim hep seni birak düşmanları. Keske birbirimize sevgiden önce saygimiz olsaydi. Saygi sevgiden de büyükmüş bunu ogrendim senden.
Sende bir tecrübe oldun bana. Hayatimin su ana kadarki en buyuk tecrübesi oldun belki de. Keske hep hayatimda kalsaydın. Bunu istiyorum ama eger kalsaydin yine kaçardım. Çünkü çok bunalttin beni. Bana yapma dedigin seyleri kendin yaptin. Cok kızdırdın beni kendimi kaybettim. Gözümü açtığımda baska kollarda buldum kendimi. Huzur bulamadim hicbiryerde. Meger en huzurlu oldugum yermis senin yanın.
Degisik duygular içerisindeyim. Sensiz bir dakika geciremezken hayatimi gecirecegim şimdi.
Hani bir çocuğumuz olacaktı. Adini Güneş koyacaktik. Hayatimizin güneşi olacakti parlayacakti tum ışığıyla. Biraz ben biraz sen güneşi bile söndürdük yaptıklarımızla.
Seni sevmekten vazgeçmeyeceğim. Hep iyi yanlarını hatırlayıp hayali aşk oluşturacağım kendime. Belki yeni bir Kerem Mecnun olurum. Ama ben yollara düşmem seni aramak için. Mezara girerim yine de düşmem yollarına. Çünkü ben o yollarda söndürdüm güneşimi.
Yeni umutlara yelkeb acmak mi? O da ne ? Belki yeni güneş doğar kalbimin tam ortasına kim bilir? Umarim sende mutlu olursun hep. Bence su an mutlusun çünkü artık özgürsün bir kus kadar. Hayatina yeni girenlere tavsiye: Asla onun özgürlüğünü kisitlamayin. Yoksa canınız yanar. Kül olursunuz. Ama onu cok da sevin mutlu edin.
Ben ise hayatıma bakmaya karar verdim. Belki de milyon kez buna karar verip yola çıktım hepsi de başarısız oldu. Insallah bu sefer başarırım. Hayatınız boyunca en cok seven degil en cok sevilen olun. Asıl mutluluk işte o zamanmış. Bende yeni öğrendim. images (7).jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61110.07
ETH 2731.78
USDT 1.00
SBD 2.45