Cin (Part 1)steemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Merhabalar ben Ozkan 16 yaşındaydim bu olayi yasadigimda. Uzun bir olay kisim kisim yazmaya karar verdim. Eger ki anlattiklarim sizler tarafindan ciddiye alinirsa kendi cektigim gercek fotograflari da atacagim. Siz siz olun sakın yaslilarin cinlerle ilgili soylediklerini kulak ardi etmeyin .... Neyse hikayeye başlıyım ben. Evdeydim ve o sabah annem babam cenaze icin koye gitmislerdi. Butun gun disarda dolastim sonra eve geldim aksam kuzenimle konustum o da koydeydi halini hatrini sormaya aramistim. Bana koyde basina geleb ilginc bi olayi anlatmaya baslamisti. Babannem koydeki evin arkasinda bir cin yuvasi oldugunu ve oraya kesinlikle gitmemesi gerektigini soylemis. Kuzenim rahat durmayip gidip oraya elindeki sopayla 3 4 kere vurmus. O gunun aksami ruyasinda kendisini birinin kovaladigini fakat kim oldugunu göremediğini yalniz cok korktugunu görmüş. Kovalayan kisiden kacarken birden uyanmis ve yatağın karsisindaki dolabin ustunde kendisi ona bakıyormuş evet saka degil kendisi bildigin ona bakiyormus sonra birden yataktan sicrayip isigi yaktiginda birden kaybolmus.
Devaminda -----> Cin 2 de Kuzenimin kolunun nasil hicbirsey olmadan kirildigini ve ardindan benimde koye gidip o cin yuvasina bakmamla gelisen olaylari anlaticam .

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61440.52
ETH 3447.43
USDT 1.00
SBD 2.52