2018'in ilk balığı

in #tr7 years ago

Malum geçen Pazartesi yılbaşı tatiliydi. Tatilleri birleştirince 3 gün tatil olması sebebiyle memlekete gideyim dedim. E hazır gitmişken balık merası bol olan memleketime oltaları götürmesem olmazdı ve haliyle sırtladım ve doğru yola koyuldum. Cumartesi yağışlıydı ve Pazar sabaha niyetlendim fakat sabah yine yağış vardı. Pazar öğleden sonra yağmurun kesilmesi ile 4 kişi deniz kıyısına doğru yola çıktık. O kadar denememize rağmen bir tane bile balık alamamıştık.

Bu arada at-çek ile avlanıyoruz. Akşama doğru en acemi olan arkadaşa bir turna denk geldi (deniz turnası, ıskarmoz olarak da geçiyor, genellikle herkes barakuda diyor geçiyor). Diğerleri boş döndü. Akşam yılbaşıydı ve ertesi gün son tatil günümdü. O kadar oltayı sırtlayıp geldim boş dönemezdim. Dolayısıyla erken yatıp sabah erkenden yola çıktım. Sabahın 5:30 unda kalktım ve 2 poğaça alıp kıyıya geldim. Fakat #balık tutmaya kimse gelmemişti, hava hala karanlıktı ve geldiğim yerde (liman inşaatı) başıboş bir sürü köpek vardı. Biraz daha beklersem güneş parlayacaktı ve o an balığın en çok avlandığı zamandı. Hemen indim araçtan ve ses çıkarmadan geçtim kıyı tarafındaki kayalıklara. Şansıma hiç bir köpek havlamadı bile.

Kayalıklara gelmem ile beraber denemelere başladım. Uzunca bir deneme faslından sonra oltaya bir ağırlık çöktü ve mücadele başladı. Her ne kadar kalama sesi alacak kadar asılmasa da o heyecanla hemen kenarıya çektim ve 2018'in ilk balığını almış oldum. Uzun süredir balık tutamamış olmanın hasretiyle kendi kendime "Yıla iyi başladık" dedim ve doğruca balığı çantaya atıp devam ettim. Art arda denemeler sonuç vermedi fakat aldığım keyif yeterliydi.

26234157_1548296738620796_524253437_n.jpg

Sort:  

Congratulations @ozgurayaz! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board

Do not miss the last post from @steemitboard:

Christmas Challenge - Send a gift to to your friends

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @ozgurayaz! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62731.36
ETH 2678.00
USDT 1.00
SBD 2.54