Ordakiler + [Cointurk 12. Projesi]

in #tr6 years ago

Okur, yazar, çizer renkleri gördüğü kadar grafiker, az buçuk da fotoğraf ile uğraşan aylak bir adamım. Aylaklığım boş gezmekten değil avareliğimden ötürü. Ufak tefek şeyler de karalayıp evrenin çöplüğüne de ara ara yuvarlıyorum. Öyle yani öyle bi adam değilim aman aman abowwlarım yok. Takip etmek için neden arayıp okuyorsan bence okumayı burda kes. Çimki bir şeyler vaadetmekten çok hoşlanmıyorum. Ben kim miyim onu da şöyle bırakıyorum.

image

Şimdi gelelim nereden öğrendiğime tam olarak @elseloriko dan öğrendim. Çimki oda evimizin bir bireyi olup çok severik birbirimizi birde @zenkackini var oda benle birlikte katıldı. Ama kendileri pek benden bahsetmez :) öyle şeyler işte. Bizim ev de böyle bişeyler yazıp çiziyoz.

Ha bu arada bende tabi ki bu projeden elde ettiğim kazancımı powerup yapacağım. Ki bi faydamız olsun şu evrene neyse sayfama sa girin bakın üff ne güzel şeyler var :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62922.80
ETH 3437.78
USDT 1.00
SBD 2.50