Steemit Efes Antik şehrinde mi doğdu?

in #tr6 years ago

Kripto paraların fikri de Anadolu'dan çıkmış olmasın?

Bu yazıt en az 2000 yıllık. Efes Antik Kenti'nde bulunuyor. Estetiği ve hikayesiyle beni etkilemişti. Taşın eskimesi, tonal geçişler ve alfabenin güzelliği çarpıcı. Yazı düzeni ise sanki bir bilgisayarda yazılmış gibi kusursuz. Güzelce 3 sütuna oturtulmuş.

İçeriği ise daha bir güzel.

Okumadan geçmeyin sakın. Çünkü Steemit yaratıcıları buradan esinlenmiş, kesin... 😎

Balina'lar Bot'lar Witness'lar Rewards Pool'lar hepsi burada. Ne güzel para birimi isimleri var. İuga ve Solidi

Ve denetimin gücü, bal tutan parmağını yalar anlayışı, ben devletim vergi alırım, büyük balık küçük balık vb.

Ancak dildeki zerafet ve kibarlığa da bakar mısınız?

Fotolar bana ait.

Siz hangi satırın altını çizdiniz?

Sort:  

Hesap verilebilirlik kısmına bayıldım. Ellerinize sağlık :)

Hesap verilebilirlik 1 OY o zaman :-)

You got a 4.86% upvote from @upme thanks to @ozeryilmaz! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% daily payouts ( no commission ).

ellerine sağlık üstad takip ediyorum seni :) üstad discord ismin nedir acaba ?

@ ozer.yilmaz

ustad ben bulamadımda sen eklermisin @hawk28#1945

Nice post :D

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62480.78
ETH 3045.78
USDT 1.00
SBD 3.91