Beyaz sağlık

in #tr7 years ago

Arkadaşlar merhaba. Bugün gaza geldim 2. Paylaşımımı yapıyorum 😊.

Yararlı olacağına inandığım Paylaşımım hindistan cevizi arkadaşlar. Hindistan cevizinin bir çok faydalarından bahsedeceğim size. Eee bende bugün eve gelirken aldım Birtane birazdan size nasıl kırılır nasıl temizlenir resimlerle anlatacağım. Ben bunları yazarken hindistan cevizi miğdemde olduğunu da söylemek isterim 😄

Arkadaşlar hindistan cevizi

*Kemik sağlığını korur
*Ağız hijyenine çok faydası mevcut
*Hindistan cevizi gebelik döneminde çok faydalı
*İdrar yolu enfeksiyonu nu önler
*Kanserle mücadele eder
*Epilepsi hastalığına iyi gelir
*Yaşlanmayı yavaşlatır
*Karın yağlarını eritir.
*Diyabeti dengeler
*bağışıklığı güçlendirir

[daha fazla detay] (https://www.faydalarizararlari.com/hindistan-cevizinin-faydalari/)

Şimdi gelelim hindistan cevizi miğdeye indirmeden önce 😊 nasıl kırılır suyu nasıl içilir detaylar.

Önce suyunu içmek için 3 delikten minimum birinin açılması gerekli. Sert kabuğu bıçak yardımı ile kaldırıyoruz. Sert pipet yardımı ile içine sokuyoruz ve suyunu içiyoruz.

image

image

Şimdi hindistan cevizini kırmak için çekiç ile vuruyoruz. Ama hep aynı yerlere vurmuyoruz. Döndüre döndüre vuruyoruz.

image

Sonra sert kabukları ayırmak gerekiyor. Bunun içinde ben yine çekiç yardımı alıyorum. Çekik ile farklı yerlere vurarak kırıyorum.

image

Sonra üzerindeki ince kabuğu soymak gerekiyor bu da biraz zor iş açıkçası.

image

Evet hindistan cevizi ayıklaması çok zahmetli ama yemesi güzel arkadaşlar. Son hali buyrun. İsteğe bağlı üzerine hindistan cevizi serpebilirsiniz😂.

image

Sort:  

Hacı abi ellerine sağlım çok güzel paylaşım olmuş tebrik ediyorum ve en kısa zamanda bana hindistan cevizi yedirmeni istiyorum 😀

Teşekkürler. Hiç problem değil olmuş bil 😊

Tebrikler aşk 😗

Teşekkürler canım 😊

Üzerine hindistancevizi olmazsa olmaz 😂😂

Eşim hamileyken almışrık ama temizlemeyi biz pek becerememiştik. Size afiyet olsun

Canım çekti😒😒 bende istiyorum bnmkinin üstündede hindistan cevizi olsun😁😁😁

Hindistan cevizi bulduktan birde üstüne hindistan cevizi istiyorsun 😂

Tebrikler ! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.Paylaşımınız için Teşekkürlerimizi sunarız.Detaylara buradan ulaşabilirsiniz.Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz TR Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

Teşekkürler 😊

emeğine sağlık tebrik ederim

Teşekkür ederim 😊

Tebrikler, güzel yazı olmuş :)

Teşekkürler 😊

Tebrkler 🤗

Teşekkürler darısı size 😊

Darısı derken 😁 benim katılmam kural dışıymış maalesef katılamıyorum 😳

tebrik ederim👏
faydalı ve bilgilendirici bir yazı olmuş ☺

Teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60189.57
ETH 3204.49
USDT 1.00
SBD 2.44