Ananas ın faydaları ve evde nasıl temizlenir?

in #tr7 years ago (edited)

Arkadaşlar merhabalar.

Son 2 3 gündür çok yoğundum sizlerle buluşamadım. Af buyrun. Geçen gün hindistan cevizi ile ilgili Paylaşımım olmuştu. Bizim umut efendi ananas istemişti benden. Çok severek yediği meyve. Kıramadım tabi aldım😊. Ve yiyeceğiz İnşaAllah. Bugün sizlere ananas ın faydalarından bahsedeceğim. Ananas alınan bazı yerlerde makinesi olmadığından kesemiyorlar. Bazılarımız da hijyenik olmadığından da kestirmeden alabiliyor. Bunu evde nasıl yapabileceğimizi göstereceğim.

ANANAS IN FAYDALARI

*Bronşit hastalığına iyi gelir
*Sindirim sistemine iyi derecede katkı sağlar
*Bağışıklık sistemini güçlendirir
*Kanserden korur
*Sinizüt e boğaz ağrısına iyi gelir
*Kemikleri güçlendirir
*Soğuk algınlığı na iyi gelir
*Bağırsak kurtlarını döker
*Cildi güçlendirme özelliği vardır

Deteyları buradan bulabilirsiniz

**ANANAS EVDE NASIL TEMİZLENİR? **

Arkadaşlar öncelikle ananas ın 2 tarafından kesiyoruz.

image

image

Kesilen uçları hemen çöpe atmıyoruz. Çünkü suyu bize lazım. 😊

image

Daha Sonra dik şekilde ortasından ikiye bölüyoruz.

image

Yarısının da yarısından kesiyoruz.

image

Birdaha kesiyoruz ne çok kestik yahu 😊.

image

Sert kısmını kesip atıyoruz.

image

Karpuz gibi kesip dilimliyoruz.

image

image

Kesilen dilimleri yine hemen atmıyorsunuz. Azda olsa suyu çıkıyor ve gerçekten çok güzel😊.

image

İşte bukadar

Herkeze iyi akşamlar

Sort:  

Emek verilmiş bir post tebrikler ve guzel bir anlatim olmuş.

Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64854.61
ETH 3478.75
USDT 1.00
SBD 2.52