Pazar - Pazartesi Extreme Hava Olaylarına Dikkat!

in #tr7 years ago (edited)

Bu sene gerçekten hava olaylarinda çok sıradışı ve bir o kadar da nadir olaylarla karşılaşıyoruz. Kasırgalar, downburstler , İngiltere dolaylarına giden Ophelia kasırgası.
Ve şimdide bizi ilgilendiren bir kasırga ile karşınızdayım. Bu kasırga ender gelişir bu taraflara gelir neyse bugün Yunanistan'ı vuran ve saateki hızı 200 kmyi aşan bir kasirgadan bahsetmek istiyorum. Buna kisaca Medicane diyenler de var Mediterranean (Akdeniz) ve hurricane(kasirga) kelimelerinin birleşiminden turetilen Italya'nin güneyi merkezli kasırganin bugün sert bir şekilde Yunanistan'a vurup yoluna devam ettiği görülüyor. Bu hava olayi Ege denizi üzerinden Ege ve Marmara bölgesini hızını kaybetse bile bizi az da olsa etkileyeceğini düşünüyorum. O kadar kuvvetli rüzgarlar ki bunlar (kategori2) seviyesinde ve bu kasırganın şimdiden ismi belli olmuş o da xenon.
Neyse bu kasırga bize gücünü azaltarak bir siklon şekilde gelecek fakaaaaat, havanın aşırı kararsızlığı ve denizlerin sıcak olması sebebi ile **hortum, dolu, yildirim, sel gibi afetler görülebilir. **

İmage source:
İmage source:
İmage source:
İmage source:
İmage source:
İmage source:
İmage source:

Sort:  

Yunanistan üstünden geçerken etkisini kaybeden

Resim kaynaklarını paylaşırken bir sorun yaşamışsın sanırım.

paylaşım için teşekkürler.

Direk resim linki koydum, resimi direk koydu.

[Source image] (buraya resimin kaynak linki )

Bu şekilde denersen eğer oluşan link ile kaynak göstermek istediğin yere yönlendirme yapabilmiş olursun.

Tekrar söylüyorum ilk ben o şekilde yüklerken esteemde bir baktım ki image source kısmında resimler direk çıkmış. Öyle olunca kaldırdım o kısımları

Teşekkürleer ! Tedbir olarak pazartesi okula gitmiyoruz 😁

Ne olacaksa evimizde olsun diye. Ellerin eline düşmek olmasın diye 😎😂

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by ozanyaman from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

!Welcome @turbot

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 64876.28
ETH 2650.41
USDT 1.00
SBD 2.81