23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı [Cointurk 26. Projesi] (@ouzzi#8604)

in #tr6 years ago

Merhabalar Arkadaşlar,

Bir süredir Steemit' ten uzak kaldım ilgilenemedim. Dönüşüm @Kusadasi nın projesiyle oluyor.
Öncelikle projenin konusu olarak bence daha iyi bir konu seçilemezdi.

"Geçmişim ve 23 Nisan"...

turkey-flag-std_1.jpg

Ben ilkokula yaklaşık öğrenci sayısı 2000 olan bir okulda başladım. Bol öğrenci mevcudu olan okullarda özel günlerde yapılan etkinlik sayısı az olanlara oranla daha fazla oluyor. Tabi benim görüşüme göre bu.
O zamanlarda okulumuzdaki öğretmenlerimizde hepsi görevini aşkla yapan büyüklerimizdi. Hepsi mesleği seven, öğrencilerini seven ve buna ek olarak vatan sevgisi içini kaplamış öğretmenlerdi. Durum böyle olunca özel günlerde birbirinden güzel bir çok etkinlik yapılırdı okulumuzda.
Etkinlikler daha 23 Nisan tarihinden günler önce başlardı aslında. Etkinliğe katılacak öğrencilerin gösterilere hazırlanma süreciyle o heyecan tün okulda başlardı. Bana göre en havalısı ve ilgi göreni de bando ekibiydi. En önce bando ekibi arkasında tüm okul öğrencilerinin ve site sakinlerinin okulumuzun bulunduğu site içerisinde bando ekibinin çaldığı müziklerle yürüyüş yapması.(not:site baya büyük bir alana kuruluydu.) Daha okula başlamadığım zamanlarda bile özel günlerde bando ile beraber yürüyüşlere katılırdım. Beni çok mutlu ederdi.
Okulumuzda etkinlikler sabah okul bahçesinde İstiklar Marşı ve saygı duruşu ile başlar ardından akşama kadar gerçekleştirilen etkinliklerle devam ederdi.
Herkes heyecanlı bir şekilde gösterileri izlerdi. Etkinliğe katılan öğrenciler gösterisi bitip anne babasına mutlu bir şekilde koşardı.
Ben o zamanlar biraz çekingen bir yapıya sahiptim. Bu sebeple görev almak istemiyordum. Aldığım görev her defasında okulu süsleyen ekibin içinde yer almaktı :D Ama o bile insana mutluluk veriyordu.
Ben şu anda Bilgisayar Öğretmenliği bölümü 4. sınıf öğrencisiyim. Şartlar el verirse seneye öğrencilerim olacak. Şu anda da staj yaptığım okulda öğrencilerim var aslında. Ama bakıyorum da ne staj yapmaya gittiğim okulda ne de çevremizdeki okullarda 23 Nisan heyecanı yok. Belki de var ben göremiyorum bilemiyorum...

794c1f17-2d66-4028-a1aa-a07a62aca8f8.jpg

Keşke şu an 10-15 yıl öncesine gidebilsem de yine o eski heyecanımla 23 Nisan etkinliklerine katılabilsem..

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66931.79
ETH 3249.50
USDT 1.00
SBD 4.10