Geçmişte bir Bursa gezisi :)steemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Üniversiteden yakın bir arkadaşımın memleketi , kışın gezmeye gitmiştim. Bursa'ya gittiğim günden beri Bursa konusu geçtiğinde aklıma ilk iskender gelir. Benim için Bursa koca bir iskenderden oluşuyor. Evet evet yemek düşkünü oldugum dogrudur :D Ama kışın o dondurucu soğukta o kadar güzel gidiyor ki anlatamam
5819ad3bc03c0e3b70656067.jpg
Bu fotoğrafı internetten aldım yani o sıra yemekten hiç aklıma gelmedi :D Ne kadar açsam demek ki :D
WhatsApp Image 2017-08-31 at 23.22.47.jpeg
Burası Mudanya'da bir gün batımı çoğu insan Mudanyayı pek beğenmiyorlar. Niye bilmiyorum. Sadağ diye bir yer var orası çok daha güzel Mudanya'ya göre
WhatsApp Image 2017-08-31 at 23.32.08.jpeg
Burası da sadağ kanyonu gerçekten burayı çok seversiniz. Ama soguk kışın giderken mutlaka kalın giyinin :D
Sıra geldi olmazsa olmazı Ulucami hem ısınalım hemde gezelim diye girdik ecdadımız her zaman oldugu gibi yine döktürmüş. Yıldırım Beyazdıt tarafından yaptırılmış bir cami. Giderseniz mimarisine hayran kalacaksınız eminim.
IMG_7193.JPG
IMG_7195.JPG
Sıra geldi cumalıkızık. Daha önceden Karabük \ Safranboluya yada Ankara \ Hamamönü gittiniz mi bilmiyorum ama aynı tarzdan yapılmış evler var. Kahvaltısı meşhur biraz pahalı ama. Eğer buradan para kazanırsam orada gidip kahvaltı yapacağım :D :D
IMG_7189.JPG
yolları böyle dar ve taş döşemeli
IMG_7191.JPG
bir tane de kendi fotoğrafımı atayım dedim Cumalıkızık' dan
Biraz da tophaneyi anlatayım. Benim için bir hayal kırıklığı oldu şehir manzarasının izlendiği yer tophane , ama çıktığında şehrinde ortasında duran küme şeklindeki Toki'nin gökdelenlerini izliyorsunuz. Afedersiniz ama bütün manzaranın içini etmiş.
k_Erol_Gunduz_Tophaneden_Bursa_338.jpg
Hak verdiniz sanırım.
IMG_7205.JPG
Birde tophanenin önünde Bursa yazısı var her ilde olduğu gibi fotoğraf çekilmelik yani :D Unutmadan saat kulesi var tophanenin içinde
Uludağ'a gitmedim benim Bursa'da olduğum günler teleferik kapalıydı rüzgardan dolayı.
Daha bir çok yer var anlatılacak ama uzatmak istemedim :) Kalın sağlıcakla :)

Sort:  

Merhaba @otostopcu

Yazınız arkadaşınız @fetch tarafından Arkadaşını Öner yarışmasında önerildi ve seçilen yazı oldu. Tebrik ederim. Sonuçları buradan takip edebilirsiniz.

Güzel yazılarınızın devamını bekleriz :)

Selam @damla yazılarımın kalitesini arttırmak için elimden geleni yapacağım. Çok teşekkür ederim :)

Congratulations @otostopcu! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

@damla got you a $7.81 @minnowbooster upgoat, nice!
@damla got you a $7.81 @minnowbooster upgoat, nice! (Image: pixabay.com)


Want a boost? Click here to read more!

This post has received a 6.00 % upvote from @booster thanks to: @damla.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63748.21
ETH 3314.18
USDT 1.00
SBD 3.90