2 saatten fazla bekledik ama 100 lirayı kaptık :D

in #tr7 years ago

Yaklaşık üç yıldan beri otostopla Türkiye'yi geziyorum. Bu kadar zamanda başıma gelen en ilginç olayı sizinle paylaşacağım.
Kütahya'dan Bilecik'e arkadaşıma telefon almaya gittik. İşimiz bittiğinde hava kararmaya başlamıştı. Otostopta zorlanacağımız belliydi ama bu kadar olacağını tahmin bile etmemiştim :D . Biz şehrin dışına doğru hem yürürken bir tane genç (17-18 yaşlarında ) durdu. Bizi bulunduğumuz yerde arabaların durmasının zor olduğunu şehrin dışına kadar götürebileceğini söyledi. Bizde tamam dedik şehrin dışına kadar o arabayla gittik. Hava iyice kararmıştı bu arada neyse işte çocuğun götürdüğü yerde 2 saat bekledik kimse durmadı. Yani hava kararmış ortamda sadece geçen arabaların ışıkları var ve biz yol kenarında otostop çekiyoruz bundan daha da can sıkıcı bir olay yoktur sanırım. 2 saat sonunda bir jandarma arabası durdu ve ona derdimizi anlattık askerlerin bize söyledikleri şuydu ''Siz yanlış yoldasınız 1 kilometre geride kavşak var oradan sola doğru gideceksiniz . '' Ben şok oldum hayliyle bizi buraya kadar getiren çocuğa kızmadım değil. Artık yapacak bir şey yoktu 1 kilometre ters yönde, karanlıkta, E5 kara yolunda geldiğimiz yöne doğru yürüdük. Askerlerin söyledikleri yere geldiğimizde artık sinirden patlayacak durumdaydık ki 1-2 dk içinde bir Audi a5 araba durdu.
Duran adam hepimizin bildiği Kütahya Porselenin sahiplerinden biriydi ve Kütahya'ya gidiyordu . Bizdeki sinirden ve stresten eser kalmamıştı diyebilirim :D Adam o kadar mütevazi biriydi ki dünya keşke böyle insanlarla dolsa demiştim. Kütahya'ya geldiğimizde adam kartıyla beraber 100'er tl para verdi.
2060879_o821b.jpg
Yani biz o kadar sevinmiştik ki ertesi gün tekrar Bilecik'e gidip aynı saatlerde yine otostop çekmeyi bile düşünmüştük :D
Bu da böyle garip bir anı olarak kaldı bizim için :D
IMG_7918.JPG

Bu fotoğrafı Bilecik'e giderken Eskişehir yol ayrımında çekmiştim o güne ait tek fotoğraf. Sonradan keşke gecenin bir yarısı bize duran adamla da fotoğraf çekilseydik dediğim oldu.

Sort:  

Otostoptan hep çekinmişimdir ama artık ilk işim denemek olacak :D

ahaha :D bakarsın yollarda karşılaşırız :D

Kütahya porselene saygım bir kat daha arttı. :)

Kesinlikle :D

Üniversite yıllarımda adana-mersin arasında saysız otostop yolculugu yapmış biri olarak o heyecanı cok ıyı biliyorum.bol aksiyonlu otostoplar dilerim ....

teşekkür ederim 😊

İlginc bir aniymis :) keyifle okudum ...

Seninle otostopa çıkmamın sebeplerinden biri olduğu doğrudur :D

Bir çıkar peşinde olduğunu biliyordum :D :D

Hihihi :D Kendi kendimi ele verdim resmen :D

100 liraya benden bir kaç kuruş ilave olsun :)

Teşekkür ederim 😄

Rica ederim :)

Congratulations @otostopcu! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received
Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63841.10
ETH 3299.71
USDT 1.00
SBD 3.92