Apple Watch Tecrübelerim - My Apple Watch Experiences

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba Steemit ailesi! Sizlerle 1 hafta önce satın aldığım Apple Watch ile ilgili deneyimlerimi paylaşmak istiyorum.

Herşey 10 gün önce yeni bir saat almak istememle başladı. Swatch'tan tutun, Seiko, Tissot, DW, Casio'ya kadar bakmadığım marka ve model kalmamıştı. Bir türlü aradığım modeli bulamadım.  Aslında ne aradığımı da tam olarak bilmiyordum.

Sonra 5. günün şafağında doğudan gelen Gandalf gibi gelen sevgilim ''hiç bakma, s**tir et bunları sana bir Apple Watch alalım'' dedi.  Tabi ''ohaaa benim niye aklıma gelmedi laan buu'' demedim, ''Oluuuur'' dedim. :) 


Baktım... Baktık.... Aslında sadece baktı...  Kararımı verdi.  Yok yok yanlış okumadın. Kararını değil, kararımı; verdim değil verdi. :) 

Evet, kararımı verdi;

Alacağım saat Apple Watch Series 2 olacakmış. Buradan sonrasını O'nun ağzından okuyor olacaksınız.


''Bak şimdi tatlım son kez anlatıyorum iyi dinle. Kısaca anlatıcam; 3 seçeneğin var. Apple Watch Series 1 - 2 ve 3! Series 2'yi alacağız sana, çünkü series 1 eski model, Series 3 ile Series 2 aslında aynı model. Tamam mı? Yine anlamadın ama boşver. Seri 2'nin sıfırı artık satılmıyor. 3'e o kadar para vermene gerek yok, sana temiz ikinci el bir saat bulucam ben. Tammam?''

Sözü tekrar ben devralıyorum efendim.  Geldi 2 gün sonra almış, senindir diyo şapşal şey. Bir de yıllardır beklediğim yüzük gibi paketleyip getirmiş. Kayışı sökmüş, saati yüzük kutusu içine koymuş.  :) 

Saat 42 mm ve space gray modeli. 6 aylık cihazmış. Oldukça temiz yani.  Sıfıra yakın.

Neyse artık asıl anlatmak istediklerime geçeyim;

İlk olarak saat gerçek anlamda mükemmel! Apple gerçekten teknoloji işinde bir numara.


Saati koluma taktığım andan itibaren elimden düşürmediğim telefonu sürekli kaybetmeye ve koyduğum yerde unutmaya başladım. Telefonda yapabildiğim işlemlerin neredeyse tamamını saat ile yapabiliyorum. Peki nedir bu işlemler? 

Arama, mesajlaşma, instagram, BTC fiyatı, müzik dinleme, mail kontrolü ve hatta discord'dan yazılan mesajlar ve çok daha fazlası... 

Saatin en sevdiğim özelliklerinden biri de aktivite özelliği. Bu özellik saat kolunuzda olduğu sürece yaptığınız her hareketi kayıt edip size rapor olarak sunuyor. Kaç adım atmışsınız, kaç dk ayakta durmuşunuz, kaç kalori yakmışsınız hepsini görebiliyorsunuz. Bu da benim gibi kilo ve kalori hesabı yapan biri  için bulunmaz hint kumaşı niteliğinde. Mesela bugün;

659 kalori yakmışım

127 dk hareket etmişim

4000 adım atıp 3.39 km yürüyüş yapmışım.

Hepsini görebiliyorum, harika değil mi? :) 

Apple saatin pili için yaklaşık 15 saat ömür biçmiş. Ama bana 2 gün yetiyor. Dün sabah koluma taktığım saatin pili şuan %25 civarında.. Bu da oldukça iyi bir performans. Üstelik sürekli kullanıyorum. 

Sonuç olarak, eğer akıllı saat almayı planlıyorsanız ve telefonunuz iPhone ise kesinlikle ve kesinlikle Apple Watch'u tavsiye ederim. Oldukça kullanışlı ve şık bir saat. 


Sağlıcakla kalın...

Hee, bir de, beni takip etmeyi unutmayın. Öptüm. Bye.

kaynak:

resim 1 

resim 2

emoji

Sort:  

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 42.0% @welcomebot upgoat, thanks to @otherwoman
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Wow it's very wonderful i upvoted this post and followed you

Merhaba :) Size ait olmayan fotoğraflar kullanırken kaynak belirtmeniz gerekmektedir. Kaynağı [resim1](kaynak linki) şeklinde belirtebilirsiniz

aaa! öyle mi? bilmiyordum. uyarı için teşekkür ederim. düzeltiyorum.

Ne demek, anlayışınız için teşekkürler :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by otherwoman from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

Congratulations @otherwoman! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63651.41
ETH 2679.55
USDT 1.00
SBD 2.80