You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit'te Oylama İle İlgili Bilmek İsteyeceğiniz Her Şey

in #tr7 years ago

Son 1 haftada faydalandığım tek yazı diyebilirim. :) Sade ve güzel bir derleme olmuş. Steemit hard fork'larıyla ilgili gelişmeleri de türkçe olarak paylaşmamız iyi olabilir ileride.

Sort:  

tr içerik yazanlar olarak bunu hakaret olarak mı algılamalıyız bilemedim şimdi :)

:)) yok ya faydalanmak derken öğretici olmasından bahsetmiştim, keyif alarak okuduğum yazılar var illa ki, 1 aslan 1 adam @atillakaan çok iyi mesela, @yasemin-gencer i mutlaka takip etmenizi tavsiye ederim, harika paylaşımları var. Bunlar örnek, başka kimseyi beğenmiyorum durumu yok. :)) Ama üzülerek söylemem lazım bazı yazılar orjinal durmuyor pek. Her yazıyı oylamaya çalışıyorum ama orjinallik (yazarından bir parça) ya da güncellik taşımayanları okumak pek keyifli olmuyor. Tabi şu var zamanla hem yazarlar hem de buradaki topluluk gelişiyor. O yüzden durumun iyiye gideceğini düşünüyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 63764.77
ETH 3430.37
USDT 1.00
SBD 2.53