KOZAA hisse senedi teknik analizi

in #tr6 years ago

KOZAA-hisse-teknik-analizi-BiST-Koza-Anadolu-Metal-Madencilik-isletmeleri-hisse-yorumu-.png

KOZA ANADOLU METAL MADENCİLİK İŞLETMELERİ A.Ş - KOZAA BİST hisse senedinin,
2003-2018 yılları arasındaki GRAFiK FORMASYONLARI'nı oluşturan fiyat hereketlerini içeren
AYLIK MUM GRAFİĞİni inceliyoruz.

Koza, son 8 aydır içinde olduğu üçgen formasyonunu yukarıya doğru kırmayı tercih etmiş.
Şu an itibari ile tam bir karar noktasında !!!

Mavi kanal üzerinde bir aylık kapanışta,
zarar durdur 7.0 seviyesi ile 10-11 hedefli alış işlemi düşünülebilir.
Zira, mavi kanal yüksekliği, grafikte Turkuaz rengi dikme ile işaretlediğim mesafe...

AMA ŞU AN/HENÜZ DEĞİL !!!

Zira daha bu ay'ı kapatmadık.
Ay içerisinde 8.250 seviyeleri görüldüğü anda, yine alış DENEMESİ (7.0 zarar durdur ile) düşünülebilir.

Her hâlükarda, şu an mavi kanal formasyonunu yukarıya kırmış değil ve aşağıya şiddetli tepki verme şansı da en az yukarıya kırma şansı kadar mevcut !!!

Şu an yapılacak bir alış denemesi, tam zirve/tepe noktasından bir alış olabilir.

Ha, "şans"/"kader"/"kısmet" diyip buradan abanıp alışı yapıştırıp geçecek arkadaşlar mutlaka vardır. :)
Ve %50 ihtimalle şu pozisyonda, bu momentum ile, haklı çıkabilirler ama...
BEN diyorum ki, bi 8.25'i görsün, oradan dahil olun momentuma, şansınız %75 olsun.
VE MUTLAKA 7.0 ZARAR DURDUR İLE!!!

BEN; buradan - şu an almazdım.
8.25'i görünce UFAK BİR MİKTAR PARA İLE alış denerdim (ufak, çünkü önümüz seçim !!!),
mutlaka 7.0 zarar durdur koyardım.

Not: Yatirim tavsiyesi değildir. Eğitim amaçli bir çalısma yapilmıştir.

Kaynak: dolarbaz.com

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60955.99
ETH 2884.24
USDT 1.00
SBD 3.63