Taşınabilir Kamp Ocağı - Portable Outdoor Camping Stove

in #tr7 years ago

DSC_0622.JPG

Bu yazımda; kamplarda kullanabileceğiniz taşınabilir bir kamp ocağından (Portable outdoor camping stove) söz etmek istiyorum.

Bir ay gibi bir süre yazı yazmadım. Fakat bu süre zarfında doğa ile buluşmalarıma ara vermedim. Resimler çekmeye, sık sık doğaya çıkmaya devam ettim.

Bu buluşmalarda farkında olmadan fazla yoruyor, bir yerlerde soluklanıp sıcak bir çay, kahve içmek istiyorsunuz. Bunun içinde ateş yakmanız gerekiyor fakat özellikle kış aylarında yakacak kuru malzeme bulmak oldukça zor oluyor. Bu ocak sayesinde daha az yakacak malzeme ile daha hızlı sonuçlar alabiliyorsunuz. Aynı zamanda sadece çalı, çırpı, odun, kömür ile değil, alkol ocaklarıyla da kullanabiliyorsunuz.

DSC_0620.JPG

Kullanımı, kurulumu çok kolay. Diğer outdoor ürünlere kıyasla, fiyat olarak da çok pahalı bir ürün değil. Sanırım bu ürün hakkında yazılacak daha fazla bir şey yok.

Temin etmek isterseniz ben burdan satın aldım; Viking Outdoor Fakat aliexpress'de de emsalleri mevcut.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57653.84
ETH 2354.20
USDT 1.00
SBD 2.35