You are viewing a single comment's thread from:

RE: What about humanity : an article based on street animals. Parlons d'humanité : qu'en est-il des animaux errants ? Insanlığa bakalım : sokak hayvanlarına nasıl davranıyoruz ? |English/Français/Türkçe|

in #tr7 years ago

Toplumsal bilinçlendirme adına çok güzel bir konuya değinmişsiniz. Hassasiyetiniz beni bir yerlerden yakaladı ve okuyan bir çok takipçinizi de bir yerlerden yakalamıştır diye düşünüyorum. 1 kedim var. Bir şey diyemiyorum gerçekten yüreğime dokundu. Teşekkürler.

Sort:  

Teşekkür etmek istiyorum ama aslında hepimizin yapması/düşünmesi gereken şeyler , ve sanırım her şey bir hayvanı/canlıyı sevmekle başlıyor. Kendimiz besleyince, sevgimizi paylaşıp ondan da kat ve kat sevgi görünce daha iyi anlıyoruz. Ama keşke kötülük etmesek... Keşke onlardaki saf sevginin birazı bizlerde de olsa. Benim de patili bir sevgilim var bu arada, iyi ki varlar degil mi?! Sevgiyle :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69406.62
ETH 3942.09
USDT 1.00
SBD 3.61