You are viewing a single comment's thread from:

RE: Doğal Yaşam Alanlarının Parçalanması - Habitat Fragmentation

in #tr6 years ago (edited)

Bazen şunu düşünüyorum. Keşke daha fazla vote gücümüz olsa da böyle gerçekten emek verilerek hazırlanmış yazıları, diğer diller ve ülkelerdeki güzel içeriklere verilen değerler gibi değerlendirebilsek ve Türkiye'den de daha fazla güzel içerik çıkması için insanları teşvik edebilsek. Bazen steemit de Tend olmuş ve yüksek kazanç sağlayan içeriklere göz atıyorum. #tr etiketi altında bu içerikleri sollayacak mükemmel yazılar görüyorum. Bilgilendirici, emek kokan yazılar.

Bu yazıların emeğinin karşılığını almaması gerçekten beni üzüyor. Bakalım kaliteli içerik üretmeye çalışan kitle daha ne kadar dayanabilecek.

Sort:  

Yorumunuza aynen katılıyorum. Steemit e ilk girdiğim dönemde yabamcı yazarların minnowlara siteye nasıl değer katacaklarını düşünmelerini tavsiye ettiklerini görürdüm. Ancak popülerlik niteliğin önüne geçebiliyor maalesef. Steemitte de durum biraz böyle. Kazanmak elbette önemli ancak ana motivasyon kaliteli içerik üretmek olmalı diye düşünüyorum. Yorumunuz içn teşekkür ederim.

Harika bir tespit yapmışsınız. Bu iş daha çok popülarite ile ilgili olmaya başladı maalesef. Tabi ki de sosyal çevre önemli. Burası takipçi edindiğiniz takip edebildiğiniz ve okuduğumuzu değerlendirdiğimiz bir sosyal platform. Ama çoğu kişi içeriğe önem göstermeden vote atıyor.

Steem power'ınız ne kadar yüksekse belki bir iki dolar da bana oy atar düşüncesi ile takipçi sayınız artıyor. Oylarınız artıyor. Ama içerik değerlendirmesi genel olarak ikinci planda.

Bot piyasası, belli bir ücret karşılığı üye olunan, belli bir ücret karşılığı vote basan ve belki bilmediğim başka seçenekler de dahil olmak üzere bütün steemit anlayışını değiştiriyor. #tr etiketinin yöneticileri destek bulmak için bir atak içindeler bunu da görebiliyoruz. Çalışmıyorlar demek haksızlık olur. Ama gelen üye gidiyor. Aktif olanlar okyanusta çay kaşığı ile kürek çektiğinin farkında nasıl olacak hiç bilmiyorum.

Üniversitelerde topluklar kurulsa diyorum bazen, bir steemit organizasyonu yapılsa, çok büyük bir proje fakat bir steemt köyü kurulsa ama insanlara ne vereceksin? Yazdıklarının değerli olduğunu nasıl hissettireceksin. Kirli #tr geçmişi destek konusunda türk kullanıcıları zora sokuyor. Bilmiyorum nasıl olacak bu işler...

Steemit altın yumurtlayan tavuk gibi görülüyor sanırım. Sistem içinde rantabl olan her türlü araç üretilmş durumda. Bid botlar, oy satmalar, yarışma düzenleme, özel gruplar oluşturma gibi birçok şey yapılıyor kazanç için. Ticarî bakan sp sahipleri bir şekilde yolunu buluyor. Nitelik kaygısı olanlar minnowlar ise heö üretip heö nasiplenmek zorunda. Ekseni kaliteye çevirmek ancak topluluklar liderlerinin özel gayretler ile olabilir. Vu konuda aslında tr içinde bu kaygıyı güden birçok arkadaş var. İnşallah enazından tr tagını nitelikli hale getirebilir diye düşünüyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60122.55
ETH 3199.29
USDT 1.00
SBD 2.43