You are viewing a single comment's thread from:

RE: Düşük kazançlar ve neden kazanamıyoruz. (Ağır eleştiri içerir)

in #tr6 years ago

Yazdıklarınıza tamamen katılıyorum hocam.

  • Ama işte bu yazdıklarımızı kaç kişi okuyor?
  • Kaç kişi cevap vermeye değer buluyor?
  • Kim bu platformdaki Türk kullanıcıların sayısını, neden önemsiyor?
  • Kim kişisel kazancına bakıyor ve diğerlerini umursamıyor? o önemli...

Çünkü kazanan arkadaşlar öyle kendi hallerindeler... Kazanamayan arkadaşlar da küçük bir çaba sonrasında uzaklaşıyor. İnsanlara kendilerini önemli hissettirmek lazım. Eğer bunu başarabilirsek, kaliteli içerik kısmı halledilecektir. Hedeflenen kazanç sağlanamasa bile yazara düşünceleri ve dile getirdikleri okunuyor olduğunu fark ettirebilirsek, zaten yazar da saçmalamaktan vaz geçecektir.

Çünkü "bunu birileri okuyor abi", "bunu yazmasam daha iyi olur", "Cuma mesajı bu platfom için pek uygun olmaz sanırım" gibi düşüncelere gidebilir. Amaç insanları yazı yazmaya bir şekilde teşvik etmek. Bunu kazanç ile, olmuyorsa yorum ile yapabiliriz.

Bir dikkat ettiğim diğer konu da yazı kötü bile olsa çoğu zaman "abi çok güzel yazı olmuş eline sağlık" gibi yorumlarda bulunup yazarı daha kaliteli içerik yazmaya teşvik etmektense, benim yazdıklarım buraya fazla psikolojisine sokuyoruz. Yahu dürüst olun iki kelime eleştiri yapın. Yani bunu da yaparken üslubunuza dikkat edin. İnsanları kırmayın. Olumlu eleştiri yapın. Çok bilmişlik taslamayın.

Yorum nasıl yapılır diye bir yazı yazıcam en son.

Sort:  

Nasıl yorum yapılır diye post yazmanı canı gönülden isterim çünkü, discord kanalında harcadığımız emeğin yarısını buraya harcasak daha başarılı oluruz eminim. Kaç kişi ve kimler okuyor kısmına gelince, ben şöyle düşünüyorum iyilik yap denize at misali, yazını yaz elbet onu değerli kılacak insanlar uğruyorlar yazına. Çok değerli insanlardan yorum aldım, bir çok posta yorum yaptım, buranın asıl amacı olan iletişimi sıcak tutmak gerektiğine inanıyorum. Bizim toplumumuz eleştiriye açık değil o nedenle sadece teşekkür edip çıkılıyor yorum yaparken. Ben de eleştirmekten çok katabileceğim bir şey varsa yazmaya çalışıyorum. Umarım yorum yazmak konusunda biraz daha özgün ve yapıcı oluruz.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69390.09
ETH 3783.14
USDT 1.00
SBD 3.83