Neden yazmaya ara verdim? Merak eden olmaz da...

in #tr6 years ago

Instagram üzerinden Kamp Tilkisi'ni takip edenler varsa son zamanlarda güzel fotoğraflar paylaşıyor, bunları yapabilmek için de sık sık araziye çıkıyorum. Bu sebeplerden ve biraz da bu platformun sömürülmesinden kaynaklı bir yazı yazmama durumu ile karşı karşıya kaldım.

DSC_1311.JPG

Şu konuyu biraz açalım...

Steemt'deki Türk kullanıcı sayısı arttı. Bu hepimizin istediği bir şeydi. Fakat bu tabiri caiz ise biraz şuursuzca, hunharca oldu. İçinde para dönen her platformda olduğu gibi bu platforma da sonuna kadar sömürme, bütün açıklarından faydalanma gibi huylarımızı yansıtmaya başladık. Uzun vadede azar azar daha çok kazanmak değil de, tek seferde daha az ama ölümüne sömürerek kazanma çabasına girdik. Bu durumu gördüğüm için de yazmaya ara vermiştim. (Tam bir tavşan dağa ayar vermiş, dağın haberi yok durumu) Bu sıralar yeniden başlama kararı aldım.

Yukarıda geçen mevzubahise bir çare var mı? Hiç sanmıyorum. Bu benim bakış açımla tam bir kanser durumu. Sadece şunu merakla bekliyorum. Ne zaman "Türk kullanıcıların köküne kibrit suyu" cümlesi kurulacak acaba...

Ayrıca bu durumun eminim bir çoğunuz farkındasınızdır. Fakat pek dile getire(bile)n görmedim. Düşman edinmekten mi korkuyorsunuz? Emin olun bu yazdıklarımı da, sizin yazacaklarınızı da üzerine alınan çıkmayacaktır. :D

İlk satırlardaki konuya dönecek olursak. Yakında kamp fotoğraflarım ve hikayelerim ile yeni yazılar yazmaya devam etmeyi planlıyorum. Desteklerinizi esirgemeyin. :)

Sort:  

Paylaşımlarınızı bugün okumaya başladım gerçekten güzel içerikler üretiyorsunuz umarım daha iyi yerlere gelirsiniz

haklisin malesef😕 instagram resimleriniz harika 🙋

👏👏👏👏 katılıyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67975.29
ETH 3240.67
USDT 1.00
SBD 2.66