Merhabalar Steemit Ailesi

in #tr7 years ago

Merhabalar Steemit Ailesi,

Steemiti bulduğuma çok sevindim herkesin yararına bir çok paylaşım yapmak için can atıyorum. Bilgimin başka insanlara yaraması ve onları mutlu etmesi şimdiden heyecanlandırıyor beni hayırlısı ile sorunsuz paylaşım yaparak insanların güvenini kazanırım ve çoğu kişiye paylaşımlarım erişmiş olur. Kendimi tanıtıyım bir yazılım ve reklam firmasının sahibiyim ve 8 yıldan beri yazılım ve reklam işin içindeyim bu bilgi birikimini sizlerle sonuna kadar paylaşacağıma emin olabilirsiniz.

İyi günler dilerim.

Sort:  

Aramıza hoş geldiniz. Keyifli vakitler geçirmenizi dileriz.😊

Hoş bulduk teşekkürler sizin gibi iyi insanlar olduğu sürece eminim iyi vakit geçiricem.

Merhaba dostum, yazını beğendim. Biz türkler şu zamanlar sitede parmakla sayılabilecek kadar az kişiyiz. Bu nedenle birbirimizden haberdar ve destek olmak için seni takibe aldım. sende alırsan sevinirim :)

@esrefyasa Beğenmene çok sevindim yorumun beni çok sevindirdi takip etmeden duramadım. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63119.91
ETH 2695.09
USDT 1.00
SBD 2.56