Kadınlar Ne İster ?

in #tr7 years ago

Merhaba sevgili dostlar,
Öncelikle bu post nereden çıktı onu izahla cümlelere girişmek istiyorum.

Beşiktaş maçı sonrası keyifle çay yudumlarken laptopumu aldım bi bakınayım buralara dedim,çünkü aklımda maç ile alakalı yazmak vardı,o sırada da sevgili Gülnur hanıma (Annem) Steemit'ten bahsettim biraz ve bugün ne yazmamın uygun olacağını danıştım,kadıncağız çok net onun bu tarafını çok seviyorum :)
Verdiği cevap aynen şudur -"kizum orada erkekler çokisa eyar ,ha bu karilari anlatacasun,yok lakin kadinlar çokisa o zamanda ha bu markalı murkalı kiyafetler yokmu (eşofmanlarımı gösteriyor bu sırada) onlardan bahsedecesun :)"

Bu diyaloğun üstüne bende size hem kendimden,hem çevremden hemde erkeklerin bildiğim beklentilerinden harmanlanmış 6 madde çıkartıyorum bakalım sizler ne düşüneceksiniz.

1.)Her insan gibi öncelikle Güvenmek,güvenilmek isterler,sanmıyorum ki hiç kimse bu önemli noktayı dilemesin
2.)Sadakat,sevgi,dürüstlük,yalansızlık vs vs. bu gibi klişeler eminim herkesin aklına geliyordur ancak unutmayın ki kadınlar da bunlara ters düşen şeyler yaparlar,bu gibi durumlarda bunu yüzüne hunharca vurmamanızı isterler.
3.)Kadınlar bariz üstüne düşülsün,bunaltma derecesinde ilgi alaka istemez,biraz ağırdan alan cool diye tabir ettiğimiz cinsten herifleri severler,düşünsene neden sence lisedeki o züppe çocukların yanında hep en popüler kızlar vardı :) kapiş
4.)Paragöz kadınları konumuza dahil etmedik,normal düzgün aile evladı kızlardır konumuz,o yüzden para pul ister demiyorum,ama öyle şaşalı hediyelerden pırlantalardan ,yüzüklerden vslerden etkilenmeyecek bir kadın daha yoktur,en sevmem aman aman istemem diyen bile alttan alta beklenti içindedir unutmayın ,ben diil tabisi yaaa :)
5.)Tüm kadınlar için bunu gönül rahatlığı ile diyebilirim ki,kadınlar planlı programlı adamları sever,planlı-programlı olun,vaktini düzgün kullanan adam ve işinde gücünde sorumluluk sahibi bir birey unutmayınız ki,aile babası endamı taşır ve çoğu kadın her ilişkisine evlilik hayali ile adım atar.
6.)Konuşmasına özen gösteren adam,ne dediğini bilen entellektüel adam,adam gibi adamdır.Sizi kadın anlamasa da sever sizi yani merak etmeyin :)
Einstein ve Manken hatun hikayesini bilmeyen yoktur sanırım,oralardan da bir bağlantı yapabilirsiniz 6. husus hakkında :)

Şimdilik bunlar kafi,bakalım hoşunuza gidecek mi,duruma göre devamları gelebilir,hepinizi sevgi ile selamlıyorum,Mutlu günler :)

Sort:  

2 dışındaki hiç bir maddenin, genellemeye uymacağını savunuyorum :) Hatta oran da verebilirim. Bu maddelerin tamamına katılacak kadın sayısı, toplam kadınların yaklaşık olarak 1/9'dur :)

Doğuştan itibaren gözümüzde bir lens varsa ve farkında değilsek.. Bizim gördüğümüz dünya başkalarının gördükleriyle aynı olmayabilir ama bunu hayli sonra anlayabiliriz..

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55693.62
ETH 2494.94
USDT 1.00
SBD 2.31