Beşiktaş'ın Şampiyonlar Liginde Son 16 turuna kalmayı/katılmayı garantilemesi..

in #tr7 years ago

Merhaba sevgili dostlar,
Aslında bugün çok farklı şeylerden söz edecektim sizlere ancak gecenin bu güzel sonucuyla fikrim değişti.
Biliyorum hepimizin bir tutkusu bir bağımlılığı bir sevdası var,benim ve aile fertlerimin de en büyük tutkusu Beşiktaş.
Bugün ailecek izlediğimiz Beşiktaş-Porto karşılaşmasından akılda kalanlardan çok sonuç odaklı konuşmak istiyorum.

Evet sevgili dostlar,bir Türk futbol takımı,11 puan toplayarak ve lider olarak şampiyonlar ligi son 16 turuna katılmayı hak etti,üstelik oynaması gereken bir maçı daha var ve daha fazla puan toplayabilir.
Bu sevinci daha önce yine 11 puan toplayarak son 16'ya kalan Fenerbahçe bizlere yaşatmıştı,o günleri yadeder kendilerine de başarılar dilerim :) (O kadar da FairPlayciyiz yani) :)

Çocuklukta babamızdan bizlere miras kalan beşiktaş sevdası içimizde hiç sönmedi,bugünkü beraberlikle de (Beşiktaş:1-1:Porto) sevdamız bizlere bir güzel gün daha yaşattı.
İyisiyle kötüyüsle her daim destelediğimiz takımımıza,Şampiyonlar liginde dualarımızla eşlik edeceğiz.
Özellikle Galatasaray ve Fenerbahçe olmak üzere tüm takımlarımıza da bu gibi arenalarda başarılar diliyorum.

Sevincimi sizlerle paylaşırken,tarihe de not düşmek istedim.
Gruplarda Beşiktaş'ın oynadığı diğer maçları da paylaşıp,hepinizi sevgi ile selamlıyorum.Mutlu günler.

13.09.2017 Porto:1-3:Beşiktaş
26.09.2017 Beşiktaş:2-0:Leipzig
17.10.2017 Monaco:1-2:Beşiktaş
01.11.2017 Beşiktaş:1-1:Monaco
21.11.2017 Beşiktaş:1-1:Porto
06.12.2017 Leipzig:?-?:Beşiktaş (Tahminim İnşallah Leipzig:1-3:Beşiktaş) :)

Sort:  

Başarılar beşiktaş.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56800.55
ETH 2331.69
USDT 1.00
SBD 2.34