Steemit ile nasıl tanıştım? [TR Liste Yarışma 01]steemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago (edited)

252163_174721612599193_2637034_n.jpg

Bitcoin'in 19bin dolar seviyelerini görmesiyle beraber herkes biraz da olsa kripto paraları araştırmıştır. Benim hikayem de bu zamanlarda başladı aslında. Yatırım yapmaya cesaret edemesem de nasıl yatırım yapılır nelere dikkat edilir gibi konular hakkında araştırmalar yapmaya başlamıştım. Kısa bir süre sonra da altcoinlere karşı araştırma isteği geldi ve araştırıp projelerine bakmaya başladım. Yeni öğrenmeye başladığım için her geçen gün başka başka alcoine karşı içimde yatırım isteği oluyordu ancak tam olarak öğrenmediğim için bunu yapmanın yanlış olacağını biliyordum. Hepsinin projesini araştırıyordum ama hiç biri aklıma tam olarak yatmıyordu çünkü insanların günlük kullanımına yanıt verebilecek bir proje görememiştim. Evet çok güzel hatta çok mantıklı projeler vardı ancak bir türlü insanların günlük kullanabileceği tarzda bir proje olduklarına kendimi inandıramıyordum.

Yine başka bir gün altcoinleri araştırırken Steem ve Steem Dollars adında simgeleri aynı iki kripto para gördüm. Aralarındaki fark nedir? Kullanıldıkları bir platform varmış. Nasıl yatırım yapılır? Nasıl para çekebilirim? Gibi soruları araştırırken Steemit'e ulaştım ve sistemin işleyişini az da olsa çözdüm.Bu kadar araştırma yapıp kafamda bir şeyler şekillendiği zaman ise diğer altcoinlere yönelmenin saçma olacağını düşündüm çünkü Steemit mantıklı bir proje gibi görünüyordu. Zaman kaybetmeden hesap oluşturdum ve her gün e-posta adresimi kontrol ediyordum çünkü sabırsızlanıyordum. Artık onay beklemekten sıkılmıştım ve beni unuttuklarını düşündüm 2 hafta geçtikten sonra her gün hesap oluşturma işlemini tekrarlamaya başladım nihayetinde o çok beklediğim onay e-postası gelmişti. Profil fotoğrafımı ekleyip ilk olarak ben de artık buradayım demek için ufak bir yazı paylaştım.

Bu platforma katıldığım andan beri kazanç sağlama amacım yok ancak aktif olarak kullanıyorum ve öğrenmeye devam ediyorum. Kayıt olduğum andan itibaren ise hedefim bir şeyler öğrenebileceğim insanları takip etmek ve ufak yararlı bilgiler paylaşıp takip edilmek. Son zamanlarda altcoinleri bu kadar takip edip öğrendiklerimi ve keşfettiklerimi kendime saklamanın doğru olmayacağını düşündüğüm için haberdar olduğum yenilikleri anında buradan paylaşıyorum. Ben bir ekonomist ve ya borsa uzmanı değilim ancak okuyup araştıran herkesin fikir sahibi olduğuna inanırım. Bu nedenle ben de okuyup fikir sahibi olduğum konular hakkında yazıyorum. Ne kadar fazla kişiye ulaşabilirim bilmiyorum ancak almış olduğum bu karar sürüp gidecek. Hiç kimse okumasa dahi günlük olarak değerlendirebileceğim bir profilim olmuş olacak.

Sort:  

@resteemator is a new bot casting votes for its followers. Follow @resteemator and vote this comment to increase your chance to be voted in the future!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57959.67
ETH 2343.73
USDT 1.00
SBD 2.44