Farklı Bir Yaklaşım - 4

in #tr6 years ago
Hatırlayacağınız üzere eve giren hırsızlarla ilgili bir paylaşım yapmış, gelen olumlu tepkiler üzerine en ince ayrıntısına kadar olayı anlatmaya başlamıştım.
Bugün sizlere bu konu ile ilgili dördüncü bölümü sunuyorum. Umarım beğenirsiniz.
Artık hayatım paranoyaklarla dolu, bir bilinmeze doğru gidiyordu. Gerçekten sonumun ne olacağını ben bile kestiremiyordum. Günümün en az 14 saati yatakta geçmesine rağmen, 5-6 saat ya uyuyabiliyordum ya da uyuyamıyordum.

Artık bazı şeylerin değişmesi gerektiğini düşündüm ve evde aralıksız geçirdiğim 4. günün ardından 5. günün bayrama denk gelmesi benim için büyük bir şans oldu. Bayram vesilesi ile dışarıya çıkmak zorundaydım ve insanlarla bayramlaşma mecburiyetim vardı.
Bu benim için kaçırılmaması gereken bulunmaz bir fırsattı. Bu sayede üzerimdeki ölü toprağını atmış olacaktım. Zaten uykusuz geçen gecenin ardından sabah erken saatte kalktım, duşumu aldım, dişlerimi fırçaladım ve elbiselerimi giyip bayram namazı için yollara düştüm.
Sokağa çıkar çıkmaz, karşı binadaki komşumuz da benimle aynı saatlerde yola çıkmış ki, yolda karşılaştık ve ben içten içe tek başıma gitmeyecek olmanın verdiği sevinçle muhabbete başladım.

5 dakikalık yürüyüşün ardından camiye varmıştık, sırf yanımda birileri olmuş olsun diye daha uzun mesafe yürümek isterdim. Camiden çıkıp ayak üstü insanlarla bayramlaştıktan sonra bayram ziyaretleri için akrabaları dolaştım, hatta bayramı bahane ederek bir gün babamlarda, bir günde abimlerde kaldım. Ancak tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanı misali, bayramın son günü tekrar eve dönmek zorunda kaldım. Yine kabuslarla başbaşa kalmak istemiyordum. Yapılması gerekenleri kafamda alt alta getirip en mantıklı çözümü bulmaya çalışıyordum.

En sonunda kararımı vermiştim, belki de benim en büyük sıkıntım mekandan kaynaklanıyordu, buradan kurtulursam karabasan görmekten kurtulacaktım diye düşündüm ve sabah olunca bir emlakçıya gidip evi satmak istediğimi, aynı şekilde ortalama aynı büyüklükte başka bir ev satın almak istediğimi söyledim. Şart olarak ta, şimdiki oturduğum evden en 1 kilometre uzakta olmasını şart koştum. Şimdi uykusuz gecelerimin geri geleceğini düşünerek huzur için de evime dönebilirdim. Henüz hala aynı mekandaydım belki ama hırsızlarla arama çelik duvarlar örmüş gibi kendimi rahatlamış hissediyordum. Artık top benden çıkmış, ….
Sort:  

Ayrach.png

hocam size şöyle bir ayraç bırakayım, hikayenin başlangıcıyla sizin sunuşunuz arasına koyun isterseniz.

normalde <hr> ile yapiyorumda wordpressten atinca burda farkli cikiyor. Bidahakine bu ayraci deneyeyim cok sagol

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64658.37
ETH 3421.84
USDT 1.00
SBD 2.52