Babalar Günü ve Babam

in #tr6 years ago

 

Sabah uyandığımda iki tane tatlı öpücük vardı yanımda birincisi eşimden İkincisi de yeni doğmuş olan dünyalar tatlısı oğlumdan. İlk Babalar Günü mü kutluyorlardı. Herhalde o anda dünyanın en mutlu insanı bendim.


Source

Yaklaşık 1 saate yakın bu şekilde oğlumla vakit geçirdikten sonra bir anda düşüncelerim geçmişe doğru gitti. Bende bugünün hatta babalığın ne kadar önemli olduğunu anlamış oldum. Sonrasında elim telefonuma doğru istemsizce kaymaya başladı.

Beyin dalgalarım bu tabloda bir şeyin eksik olduğunu bana adeta haykırıyorlardı. Uzun bir süredir memlekete gitmediğim için hem bizimkiler hem memleket burnumda tütüyordu. Anın vermiş olduğu duygusallıkla hemen numarayı çevirdim. Belçika'dan Tarsus'a doğru gidecek güzel bir konuşmanın kapısını araladım.



Source

Uyandığımda karşılaştığım manzarayı hemen babama aktardım. Sonrasında babalar gününü kutladım. Devamında "İyi ki var olduğunu iyi ki bizlere kanat gerdiğini, bugünlere getirdiğini" belirten diğer arkadaşlarımızın daha yapacağı konuşmalara döndük. İnanıyorum ki bu aramamdan dolayı kendisi belli etmese de mutlaka mutlu olmuştur. Aynen sabahleyin benim mutlu olduğum gibi.

Bu kadar duygusallıktan sonra biraz da genel kültür bilgisi vererek postumuzu daha değerli hale getirelim. İlk olarak 1907 yılında Amerika'da bir maden kazasında çoğunluğu erkek olan 360 kişinin öldüğü facianın ardından her yıl anma günü olarak kutlanmaya başlandı. İlerleyen süreçte ismi değişerek Babalar Günü olarak günümüze kadar geldi.

Bugün sevginin sabrın ve fedakarlığı tarifinin yapıldığı bir gün. Evlere kol kanat geren güneş gibi açan insanların anıldığı bir gün. Sabrın, şefkatin, sıcakkanlılığın, koruyuculuğun ve bağışlanmanın manasının daha da derinleştiği bir gündür.



Source

Eğer hala hayatta ise bugün de bayramın 3. gününde dargın iseniz barışın. Uzakta olsanız arayın, birlikteyseniz mutlaka bir yerlerde daha çok vakit geçirin. Bilmemiz gerekir ki hayat su gibi akıp geçiyor. Kaybedilen değerler bir türlü yerine gelmiyor.

Yaşlandıkça ve aile bireylerin gün gün arttıkça babamın bizler için ne kadar fedakarlık yaptığını, bizleri daha iyi şartlarda nasıl yaşatmak istediğini daha iyi anlıyorum.
Her zaman orada olduğunu bildiğim için zorluklar karşısında destek verdiğin için, doğru yola ulaşmam da her zaman yardımcı olduğun için, ben bile kendime inanmadığım zamanlarda bana inandığın için tekrardan babalar günün kutlu olsun.

Sort:  

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 17 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Tesekkur ederim ama benim yazilarimi degil diger arkadaslarin yazilarini secerseniz topluluga daha faydali olacaktir.

Hpcam babalar gününüz kutlu olsun.
Babalarımızın kıymetini sağlıklarında bilmemiz lazım. Onların varlıkları bile bize büyük bir güçtür. Manevi destektir.

Babalar günün kutlu olsun. Güzel bi yazı olmuş tebrik ederim.

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir. Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.
Quraturk hakkındaki tüm sorularınızı discord üzerinden sorabilirsiniz


Bu yorumu ya da günlük Quraturk postlarını oylayarak projeye destek olabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63578.99
ETH 2611.82
USDT 1.00
SBD 2.85